راه اندازی ۲ خط تلفن برای پاسخگویی به والدین دانش آموزان

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد: ۲ خط تلفن به منظور بررسی و پاسخگویی به پیشنهادات و سوالات اولیاء دانش‌آموزان درباره بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید راه‌اندازی شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  رضا شیرزادی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در جامعه و نگرانی بسیاری از خانواده‌های دانش‌آموزان  به منظور تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع به اولیاء دانش‌آموزان، در خصوص بازگشایی مدارس و حضور آنان در کلاس‌های درسی، این ۲ خط تلفن راه‌اندازی شده است.

او با تاکید بر این که آموزش و پرورش استان اولویت خود را بر پایه سلامت دانش‌آموزان پایه‌گذاری کرده است، افزود: هدف از راه‌اندازی این خط تلفن این است که خانواده‌ها در نهایت ایمنی پیشنهادات و سوالات خود را مطرح و در اسرع وقت پاسخ خود را نیز دریافت کنند.

او اظهار داشت: خانواده‌ها می‌توانند در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و سوال با ثبت مشخصات خود و یا دانش‌آموز، پیگیر مسایل بهداشتی و آموزشی باشند و با شماره‌های ۰۹۹۱۶۶۸۵۳۸۶ و خط ثابت ۰۸۳۳۸۲۳۰۹۴۲ تماس بگیرند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.