بهزادی: رکورد شکنی بانوان دونده بازخورد بین المللی داشت/ امیدوارم پله‌های ترقی را با رئیس جدید سپری کنیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی درباره عملکرد دختران در لیگ دو و میدانی توضیحاتی را ارائه کرد.

پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و و میدانی در گفت‌وگو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رکورد شکنی بانوان در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: خوشبختانه آخرین مسابقات باشگاه‌های کشور برگزار شد و دختران ما در این مسابقات خیلی خوب درخشیدند و رکورد‌های خوبی را جابه جا کردند که بازخورد خبری  داخلی و بین المللی در این دوران کرونایی داشت و باعث شادی همه مردم کشورمان شد.

بهزادی درباره اینکه انتخابات ریاست  فدراسیون دو و میدانی را چطور می‌بیند، گفت: طبق برنامه مجمع انتخاباتی دو و میدانی ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود و فردی اصلح از سوی آرای اعضای مجمع انتخاب خواهد شد. انشاالله فردی برگزیده شود که بتواند به دو و میدانی کمک کند و پله‌های ترقی را با رئیس جدید سپری کنیم. در حال حاضر در بخش بانوان دو و میدانی بازخورد خوبی داشتیم و رکورد‌های خوبی جابه جا شده است و انشاالله فرد مناسب هم برای ریاست فدراسیون انتخاب می‌شود.

برگزاری مسابقات باعث افزایش روحیه بانوان دونده شد

او بیان کرد: اردو‌های ما در بخش بانوان از اواسط سال ۹۸ لغو شد. طبق برنامه قرار بود دختران جوان و نوجوان به مسابقات قهرمانی  آسیایی اعزام شوند، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در حال حاضر نه تنها فدراسیون دو و میدانی بلکه همه فدراسیون‌ها مسابقاتشان لغو شده است و مسابقات المپیک هم به تعویق افتاد. ما نمی‌توانیم برای دختران دونده اردو بگذاریم و تنها کاری که توانستیم انجام بدهیم این بود که بعد از فدراسیون فوتبال، اولین فدراسیونی بودیم که مسابقات دو و میدانی را برگزار کردیم. در مجموع مسابقات جایزه بزرگ و ۳ مرحله لیگ دو و میدانی را پشت سرگذاشتیم. ورزشکاران ما حدود ۶، ۷ ماه فعالیت نداشتند و برگزاری مسابقات باعث شد که از این وضعیت خارج شوند و روحیه بگیرند. رکورد شکنی‌ها هم باعث شادی و شعف ورزشکاران ما شده است.  

نایب رئیس بانوان دو و میدانی گفت: مسابقات لیگ دو و میدانی در بخش نوجوانان و  جوانان به احتمال زیاد اواخر مهر ماه برگزار و بعد از آن  رقابت‌ها در داخل سالن پیگیری می‌شود و طبق تقویم مسابقات پیش می‌رویم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار