نیروی انتظامی مدافع نظم و امنیت است

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نیروی انتظامی مدافع نظم و امنیت ایران اسلامی است که در تمامی برهه‌های حساس این مرز و بوم، خدمات، تلاش‌ها و فداکاری‌های ارزشمندی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار با خانواده شهید محمدرضا سفیدی نسب با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ازخودگذشتگی شهدا است گفت: شهدا با نثار جان خود اجازه ندادند امنیت و اقتدار کشور خدشه‌دار شود.

او با اشاره به اینکه شهادت در راه دفاع از کیان و ناموس کشور توفیق بسیار بزرگی است افزود:نیروی انتظامی در مسیر حفظ جان ملت شریف ایران، پاسداری از کیان جامعه و حفظ مرز‌های کشور در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمان زبون اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و اغتشاشگران نظم عمومی همیشه تا پای جان ایستادگی و مجاهدت می‌کند و در این راه شهیدان بسیاری را هم تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

اوگفت: تعدادی اشرار در جامعه وجود دارد که اگر نیرو‌های انتظامی نباشد ،این افراد به نوامیس مردم رحم نمی‌کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی  اظهار کرد:اگر در جامعه امنیت برقرار است به دلیل تلاش‌های شبانه روزی و از جان گذشتگی نیرو‌های انتظامی و نظامی است.

پورمحمدی با بیان اینکه رابطه شهید و خدا رابطه‌ای ابدی و ازلی است، گفت: اجر خانواده‌ی شهدا در پیشگاه خداوند کمتر از شهدا نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار