کاهش ۹۸ درصدی بیسوادی ارمغان تاسیس نهضت سوادآموزی

فرماندار امیدیه کاهش ۹۸ درصدی بیسوادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را از جمله دستاورد‌های سازمان نهضت سوادآموزی و تعامل با آموزش و پرورش دانست.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی و تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: تاسیس سازمان نهضت سوادآموزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سبب کاهش ۹۸ درصدی آمار بیسوادی در کشور شده است.

او به نقش اساسی عملکرد آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی در پیشرفت علمی، صنعتی و توفیقات آن اشاره کرد و افزود: ارتباط و تعاملات تنگاتنگ و هماهنگی‌های سازمان نهضت سواد آموزی و آموزش و پرورش کاهش چشمگیر بیسوادی را به دنبال داشته است.

رفیعی در ادامه از تلاش‌ها و زحمات کارشناسی سوادآموزی و معلم‌ها برای دستیابی به اهداف والای سوادآموزی و توفیق بیش از پیش در این راه پرمسئولیت و بزرگ تقدیر کرد و بیان داشت: در دیداری که به مناسبت هفته گرامیداشت تاسیس سازمان نهضت سوادآموزی صورت گرفت، درخصوص برنامه‌های در دست اجرای آموزش و پرورش و سواد آموزی و دستاورد‌ها و نتایج فعالیت‌های آن‌ها در بهبود کمی و کیفی تعلیم و تربیت شهرستان امیدیه بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.