نماینده ولی فقیه در لرستان:

انتصابات بدون شایسته سالاری خلاف اهداف نظام است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه انتصابات بدون شایسته سالاری خلاف اهداف نظام است، گفت: نسبت مسئولان با مردم مساوی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: اینکه، کسی تصور کند که زمانی در یک ستاد انتخاباتی فعال بوده است، یا تغییر و جابجایی انجام شده، یکی رفته و دیگری آمده است، بدون شایسته سالاری بخواهد در منصبی به کار مشغول شود، خلاف اهداف جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه این امر با عدالت سازگار نیست، عنوان کرد: اگر منصوب، ولی فقیه باشد، با عدالت سازگار نیست، اگر منصوب نماینده باشد با عدالت و سوگندی که نماینده در مجلس خوانده سازگار نیست، اگر در قوه مجریه باشد با امانتی که سپرده شده سازگار نیست، بنابر این ما در گام دوم انقلاب قطعاً باید به این سمت و سو برویم.

حجت الاسلام شاهرخی، ادامه داد: البته گاهی اسامی پخش می‌شود که فردی در فلان جا با چه کسی نسبت دارد، این‌ها را با مسئولان امر و بازرسی صحبت کرده‌ایم که وظیفه دارید این‌ها را بررسی و تحقیق کنید، این نیست که هر چه گفته شد، نوشته شد و در فضای مجازی آمد، از صحت برخوردار است، مرجع رسیدگی باید این‌ها را روشن کند که صحت و سقم قضایا روشن شود، هوشیار و بیدار باشیم در گام دوم انقلاب مانع این رویداد‌ها اگر وجود داشته، باشیم.

او بیان داشت: بنابراین، ولی فقیه، استانداران، فرمانداران، مدیران، شهرداران… نقطه وسط دایره هستند و نسبتشان با همه مردم مساوی است، قانون و ضوابط حرف اول را می‌زند، اگر کسی هم تخطی و خطا کند، نظام اسلامی به موقع با آن برخورد خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه البته این برخورد‌ها شده و می‌شود، اما گاهی نیاز نیست که رسانه‌ای شود، افزود: کسی جایی می‌خواهد به مسئولیتی برسد می‌گویند که شما شایسته این مسئولیت نیستید، اما دیگر علنی گفته نمی‌شود که شما چرا شایسته نیستید، در نظام اسلامی قطعاً این رسیدگی‌ها بوده و هست، البته در گام دوم انقلاب باید با ملاحظه و دقت بیشتری این گام برداشته شود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا در دنیا، ایران و لرستان، گفت: استان در حال حاضر در وضعیت زرد این بیماری است و روزانه جمعیت زیادی در حال تلاش هستند تا بتوانند جان مردم را حفظ کنند، قوت امت اسلامی را حفظ کنند و در مقابل این ویروس امت اسلامی تضعیف نشود.

حجت الاسلام شاهرخی، عنوان کرد: در این راستا کاری کنیم که در اجتماعات خود موجب تضعیف امت اسلامی نشویم، هنوز اجتماعات در بعضی از مجالس ترحیم مقبول نیست، اجتماعاتی وجود دارد که مضر و آسیب زا است، خواهش ما این است که در همه اجتماعات این امر رعایت شود تا نماز جمعه که به همه تعلق دارد تعطیل نشود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.