انتقال صنوف پر سرو صدای رامهرمز به خارج از محدوده شهری

شهردار رامهرمز گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک مقرر شد ظرف مدت ۶ ما صنوف پر سر و صدا از شهر خارج شوند.

حسین صفری شهردار رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص صنوف مزاحم گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک مقرر شد ظرف مدت ۶ ما صنوف پر سر و صدا از شهر خارج شوند و در جهت حفظ آرامش شهر و روان سازی ترافیک اقدام شود.

او بیان داشت: طی سال‌های ۸۲ الی ۸۳ تعداد ۷۰ پلاک زمین از سوی مسکن و پروانه رایگان از طریق شهرداری برای این صنوف در طالقانی جنب شرکت گچ واگزار شد، اما هیچ کاری برای آن‌ها صورت نگرفت و قرار شد فعالیت را ادامه دهند ساخت و ساز شود که این امر محقق نشد.

صفری افزود: پارسال این کار را پیگیری کردیم تعهد داده شد، اما هیچ اقدامی صورت نگرفت و بعد از ۲ ماه اصناف مدعی بودند شهرداری و دولت پول دهد تا ساخت و ساز نشد که آن‌ها اگر می‌خواستند اقدام به ساحت و ساز کنند طی این مدت ۱۵ سال انجام می‌شد.

شهردار رامهرمز ادامه داد: اراده در ساخت زمین‌ها مشخص نشد در نهایت زمینی با مشخصات معین و ساختمانی کامل ۵ کیلومتری شهر رامهرمز تخصیص داده شد بالغ بر ۵۰۰ الی ۶۰۰ غرفه دارد که برای اسکان صنوف پر سرو صدا در نظر گرفته شد فرماندار، اصناف و شورای ترافیک نیر بر این هستند که این انتقال محقق شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.