لفاظی جدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

هر جا لازم باشد برای دفاع از خود عملیات انجام می دهیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته است اسرائیل هر جا با تهدیدی روبرو شود عملیات انجام می‌دهد و از خود دفاع می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بدون اشاره مستقیم به حمله اخیر به کشتی ایرانی در دریای سرخ  گفت که هر جا تهدید و چالشی علیه  تل آویو وجود داشته باشد، نیاز بدانند عملیات انجام می‌دهند.

بنی گانتس از پاسخ به سوالی درباره حمله به کشتی ایرانی (ساویز) در دریای سرخ طفره رفت و گفت: اسرائیل هر جا با چالشی مواجه باشد و نیاز باشد کاری انجام دهد به عملیات خود ادامه می‌دهد.


بیشتر بخوانید:

• حمله رژیم صهیونیستی به کشتی ایرانی بعد از موفقیت نشست وین


وی هنگام حضور در یکی از پایگاه‌ها که سامانه گنبد آهنین در آنجا مستقر شده است مدعی شد علنا به هیچ یک از عملیاتی که در منطقه خاورمیانه انجام می‌شود به اسرائیل نسبت داده می‌شود نمی‌پردازد.

بنی گانتس ادعا کرد: من به هیچ یک از عملیاتی که در خاورمیانه روی می‌دهد و به ما نسبت داده می‌شود یا نمی‌شود نمی‌پردازم. اسرائیل ملزم است هر جا با تهدیدی روبرو می‌شود و باید کاری انجام دهد به عملیات خود ادامه دهد و از خود دفاع کند. من به هیچ عملیاتی چه در شمال یا جنوب اشاره نمی‌کنم. ما ملزم به دفاع از اسرائیل هستیم. ما در جایی هستیم که سامانه دفاعی وجود دارد، اما سامانه دفاعی به تنهایی کافی نیست بلکه ما ملزم به اجرای عملیات تهاجمی هستیم و هر وقت آن را درست بدانیم انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
خدا ظالمان آل یهود و بنی اسراییل غاصب را لعنت کند.
آخرین اخبار