پلی آف لیگ بسکتبال NBA؛

تریپل دبل راسل جواب داد، واشنگتن پیروزی شد/ یوتاجاز یک قدم تا صعود به مرحله بعد قرار دارد

رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)، با شکست فیلادلفیا در بازی چهارم پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (سه شنبه) با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز، فیلادلفیا به مصاف واشنگتن ویزاردز رفت. در این بازی واشنگتن توانست فیلادلفیا را با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۱۴ در بازی چهارم شکست دهد و اولین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های پلی آف را کسب کند. واشنگتن در سری بازی‌ها ٣ بر یک از فیلادلفیا جامانده است.

در این دیدار راسل وستبروک از تیم واشنگتن ویزاردز با کسب ۱۹ امتیاز و ۲۱ ریباند و ۱۴ پاس منجر به گل، تریپل دبل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل بن سیمونز از تیم فیلادلفیا با کسب ۱۳ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار یوتاجاز به مصاف ممفیس گریزلیز رفت. در این دیدار یوتاجاز موفق شد با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۱۳ ممفیس گریزلیز را شکست دهد. یوتاجاز سومین پیروزی خود در این دوره از پلی آف لیگ بسکتبال NBA را کسب کرد و در سری بازی‌ها ۳ بر یک از ممفیس پیش افتاد.

"دونووان میچل" از یوتاجاز با کسب ۳۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۸ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل "جا مورانت" از تیم ممفیس گریزلیز با کسب ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار