احمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اداره شهر با همکاری مردم امکان پذیر است/ مشکلات عدیده ای در شهر تهران داریم

نامزد انتخابات شورای شهر و روستا گفت: شهر را نمی‌توان به تنهایی اداره کرد؛ بلکه باید کمک مردم و نیرو‌های جهادی را در کنار خودمان داشته باشیم.

اسماعیل احمدی نامزد ششمین انتخابات شورای شهر و روستا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های خود برای ورود به انتخابات شورای شهر تهران، اظهار کرد: بنده سال‌های متمادی است که فعالیت‌های تشکیلاتی داشته ام و با توجه به اینکه شناخت زیادی از مناطق گوناگون شهر تهران، مناطق کم برخورد و کاستی‌های موجود دارم برای انتخابات حاضر شده ام.

وی افزود: شهر را نمی‌توان به تنهایی اداره کرد، بلکه باید کمک مردم و نیرو‌های جهادی را در کنار خودمان داشته باشیم؛ چراکه شهر تهران مشکلات عدیده‌ای مانند آلودگی، حمل و نقل و... دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد. همچنین علاوه بر این مشکلات، در تهران متاسفانه شاهد آسیب‌های اجتماعی مانند کودکان کار، حاشینه نشینی، معتادان متجاهر، تکدی گری و ... هستیم و برای تمام این مشکلات برنامه داریم.

احمدی تصریح کرد: اصلی‌ترین کمک‌های ما سمن ها، گروه‌های مردم نهاد، مردم و گروه‌های جهادی هستند که می‌توانند در اجرای برنامه هایمان در رفع مشکلات شهری با ما همکاری داشته باشند، در ایام کرونا شاهد بودیم که وقتی نیرو‌های جهادی و مردم پای کار بودند چه همکاری خوبی شکل گرفته شد.

این نامزد ششمین انتخابات شورای شهر و روستا خاطرنشان کرد: بنده در ائتلاف نیرو‌های انقلاب قرار خواهم گرفت و در لیست جریان انقلاب هستم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
فسادشهرداریهادست مردم نیست.طبقات غیرمجازساختمان دریک منطقه وغیره بدون درنظرگرفتن امنیت مردم.شهرداریهاخیلی فساددارن.شهررابهم میریزن.
آخرین اخبار