برگزاری کلاس‌های دوره تابستانی دانش آموزان دوره دوم متوسطه در فارس

کلاس‌های دوره تابستانی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) درفارس برگزار می‌گردد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رسول قانونی معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان فارس گفت: کلاس‌های تابستانی هر ساله در فصل تابستان ویژه دانش آموزانی بود که در امتحانات خرداد ماه نمرات قبولی را کسب نکرده اند.

او، بیان کرد: این دانش آموزان درانت‌ها با کسب نمرات مستمر و شرکت در آزمون پایانی وکسب نمره قبولی می توانستند در پایه تحصیلی خود قبول شوند.

قانونی، تصریح کرد: امسال علاوه بر این گروه دانش آموزانی هم که نمرات قبولی را کسب کرده اند و تمایل دارند بنیه علمی خود را قوی‌ کنند می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند، اما درانت‌ها از آن‌ها آزمونی گرفته نمی‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس هدف از برگزاری این کلاس‌ها را بهبود فرایند آموزشی و جبران نقایص تحصیلی و همچنین کاهش افت تحصیلی دانست.

علیرضا شجاعی پور رئیس اداره دوره دوم آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس نیز ادامه داد:  کلاس‌های تابستانی به مدت ۶ هفته برگزار  می شود.

او، افزود: ثبت نام این کلاس‌ها  نیمه اول تیرماه آغاز و  نیمه دوم نیز کلاس‌ها برگزار می شود.

شجاعی، اضافه کرد: پس از برگزاری امتحانات خردادماه، تعدادی از دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در یک یا چند ماده درسی شرایط قبولی راکسب نکرده باشند، می‌توانند در کلاس‌های دوره تابستانی شرکت کنند.

رئیس اداره دوره دوم آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس، اظهار کرد: تشکیل کلاس‌ها در چارچوب سیاست‌های مصوب ستاد ملی مقابله با بیماری فراگیر در مناطق با وضعیت آبی و زرد به شیوه حضوری مطابق با دستورالعمل‌های مربوط و در مناطق با وضعیت نارنجی وقرمز به صورت مجازی است.

او، گفت: شیوه نامه اجرایی این کلاس‌ها دراوایل هفته آینده به تمامی مدارس متوسطه دوم استان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار