هلاکت والی داعشی الطارمیه به دست الحشد الشعبی

بنابر اعلام الحشد الشعبی والی خودخوانده داعشی در منطقه «الطارمیه» واقع در شمال بغداد به هلاکت رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری العهد، الحشد الشعبی عراق اعلام کرد والی خودخوانده داعشی در منطقه «الطارمیه» واقع در شمال بغداد را به هلاکت رسانده است.

کانال خبری صابرین نیوز عراق نیز در خبری اعلام کرد نیرو‌های مشترک الحشد الشعبی و ارتش عراق هم‌اکنون با عناصر گروه تروریستی داعش در الطارمیه درگیر هستند.

شبکه الاعلام المقاوم هم در خصوص این درگیری‌ها اعلام کرد نیرو‌های امنیتی، مسئول حمل‌و‌نقل انتحاری‌های داعش را در الطارمیه به هلاکت رساندند.

هنوز از میزان تلفات این درگیری‌ها خبری منتشر نشده است، اما به گفته رسانه‌های محلی عراق شدت درگیری‌ها در الطارمیه بالاست.

پیش از این شبکه الاعلام المقاوم عراق اعلام کرد یک عملیات مشترک با همکاری تیپ ۴۱ الحشد الشعبی، نیرو‌های امنیتی و پلیس منطقه النهریه در ناحیه «یثرب» واقع در استان «صلاح الدین» برای تعقیب و بازداشت عناصر به جا مانده از گروه تروریستی داعش آغاز شده است.

عراق این روز‌ها شاهد درگیری‌های مداوم بین نیرو‌های مشترک الحشد الشعبی و ارتش عراق با عناصر باقی‌مانده از گروه تروریستی داعش است و فرماندهان امنیتی الحشد الشعبی و ارتش سعی دارند با انجام دادن عملیات‌های مشترک خاک عراق را از وجود این گروه تروریستی پاک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
داعشی = ویروس کرونا = واجب القتل
آخرین اخبار