گردان‌های القسام: فرار اسرا بار دیگر امنیت شکننده دشمن را نشان داد

سخنگوی گردان‌های القسام در سخنانی با اشاره به فرار اخیر زندانی‌های فلسطینی، بر امنیت شکننده رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، سخنگوی گردان‌های القسام در سخنانی با اشاره به شکست امنیتی اخیر رژیم صهیونیستی در فرار زندانی‌های فلسطینی گفت: عملیات فرار اسرا بار دیگر شکنندگی امنیت دشمن را به نمایش گذاشت.

او در ادامه گفت: بازداشت اسرا از میزان ننگی که به دشمن و سازمانهایش وارد شده نخواهد کاست. ما به اسرای آزاده مان وعده می‌دهیم که به زودی در چارچوب معامله‌ای جدید آزاد می‌شوند.

او البته تأکید کرد هیچ توافق مبادله جدیدی بدون چهار اسیر قهرمانی که رژیم صهیونیستی آن‌ها را دوباره بازداشت کرد، صورت نخواهد گرفت.
اظهارات سخنگوی گردان‌های قسام در حالی بیان می‌شود که خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد ۴ فلسطینی که از سوی رژیم صهیونیستی بار دیگر بازداشت شدند، در برابر دادگاه این رژیم در شهر ناصره واقع در فلسطین اشغالی حاضر می‌شوند.

این در حالی است که یک تحلیلگر مرکز مطالعاتی اورشلیم نیز به نقل از برخی منابع در حماس گفته است چهار اسیر فلسطینی که مجددا توسط ارتش رژیم صهیونیستی دستگیر شده اند قرار است به زودی آزاد شوند.

از سوی دیگر منابع خبری فلسطینی از درگیری نظامیان صهیونیست با غیر نظامیان فلسطین در کرانه باختری خبر می‌دهند.
خبرگزاری سما خبر داد که در روستای «العرقه» واقع در غرب شهر جنین در کرانه باختری، غیرنظامیان فلسطینی به سمت نظامیان اشغالگر صهیونیست تیراندازی کردند.

گفتنی است شب گذشته، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی و کمی بعد شبکه صهیونیست «کان» از دستگیری ۴ اسیر فلسطینی که پیش‌تر از زندان «جلبوع» گریخته بودند، خبر دادند.

خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که دستگیری دو نفر از چهار زندانی در نزدیکی «جبل القفزه» در جنوب ناصره انجام شده است.

تعداد کلی این اسرای فلسطینی ۶ نفر است که دوشنبه گذشته موفق شدند با حفر تونل از زندان جلبوع واقع در سرزمین‌های اشغالی بگریزند. این رخداد در رسانه‌های جهان بازتاب زیادی داشته و تبلیغات رژیم صهیونیستی در زمینه امنیت بالای زندان‌های خود را به شدت به چالش کشیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار