متولی مسکن، کارکنان خود را خانه دار نکرد

از سال ۹۲ پروژه تعاونی مسکن کارکنان راه و ترابری کلید خورد، اما پروژه هنوز تکمیل نشده و اعضا خانه‌دار نشده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از سال ۹۲ تعاونی مسکن راه و ترابری خوزستان با هدف خانه‌دار کردن ۱۰۰ نفر از کارکنان این اداره تشکیل شد که به منظور تکمیل واحد‌های مسکونی بیش از ۸۰ درصد اعضا سهم آورده خود را به تعاونی پرداخت کردند.

 برخی از اعضای تعاونی مسکن راه و ترابری به امید خانه دار شدن چند سال پیش از تکمیل واحد‌های مسکونی با تعاونی مورد نظر تسویه حساب کرده‌اند، اما تا کنون کلید خانه‌های خود را تحویل نگرفته‌اند.

یکی از اعضای این تعاونی گفت: از آنجایی که اعضای زیادی با تعاونی تسویه حساب کرده و صاحب خانه نشده‌اند دیگر حاضر به پرداخت بدهی خود به تعاونی نیستند و مدیران تعاونی مدعی هستند عده‌ای از اعضا حق السهم خود را پرداخت نکرده‌اند، اما نام و میزان بدهی اعضا را اعلام نمی‌کنند و حتی حاضر نیستند عده‌ای را سلب عضویت کنند تا اعضای جدید با پرداخت سهم خود به تکمیل پروژه کمک کنند.

او بیان داشت: اداره کلی که تعداد ۱۰۰ واحد مسکن را در زمان مقرر نمی‌تواند برای کارکنان خود بسازد چگونه می‌تواند مردم را صاحبخانه کند و برخی از اعضا با وجود اینکه خانه‌های آن‌ها تکمیل نشده است حاضر شده‌اند در آن واحد‌ها ساکن شوند.

این عضو تعاونی مسکن راه و ترابری تصریح کرد: اغلب کارکنان پول کامل واحد‌های خود را تسویه حساب کرده‌اند، بنده سال ۹۸ پول کامل واحدم را پرداخت کردم، برخی از اعضا سال‌های قبل‌تر از ما با تعاونی تسویه حساب کرده بودند، اخیراً برای سند خانه از ما پول گرفتند که تا کنون هیچ کاری برای اسناد واحد‌ها نیز نکردند و مدیران تعاونی‌ها دستشان باز است و می‌تواند واحد‌هایی که پول آن‌ها پرداخت نشده را فروخته و مابقی پروژه را تکمیل کنند.

متولی مسکن، کارکنان خود را خانه دار نکرد

او گفت: این واحد‌ها جهت رفاه حال کارکنان راه و شهرسازی که اغلب راننده، نیروی خدمات و... هستند، ساخته شده‌اند که قطعاً اگر بین اعضا مسوولی دیگر و مدیری بود تا کنون کلیه واحد‌ها تکمیل شده بود.

ساخت مسکن برای کارکنان تعاونی مسکن  

محسن بهرامی مدیر تعاونی مسکن راه و ترابری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: دو بلوک از پنج بلوک تعاونی مسکن کارکنان تکمیل شده و یکسری از کارکنان در واحد‌های خودشان ساکن شدند، اکنون فقط آسانسور ساختمان باقی مانده که در حال نصب است

او بیان داشت: برخی اعضا با ما تسویه حساب نکرده‌اند، اما کار را تعطیل نکردیم و اعضایی که تمایل دارند در واحد‌های خود سکونت کنند می‌توانند ساکن شوند، فقط آسانسور ساختمان‌ها را نصب کنیم کار به پایان می‌رسد.

بهرامی افزود: یکسری از انشعابات به عهده اعضا است، اما ایجاد آن‌ها را نیز به عهده گرفتیم، برای انشعاب گاز پیمانکار نداشتند که اکنون نیز در حال انجام است.

پروژه تعاونی مسکن کارکنان راه و ترابری از سال ۹۲ در منطقه پردیس اهواز برای ۱۰۰ عضو تعاونی کلید خورد که با گذشت بیش از هشت سال از اجرای پروژه هنوز اعضا خانه‌دار نشده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
سلام متاسفانه تعاونی های طرح 76 هکتاری شوشتر هم بعد از 20 سال هنوزمسکن اعضا را تحویل نداده اند خانه هایی که فرسوده شده اند اما هنوز آب و برق و فاضلاب و گاز و جاده ندارند و هنوز امکان سکونت فراهم نشده هیچ کس پاسخگو نیست و مسئولین این شهر فقط وعده و وعید میدهند و در کنار ساختمانها عکس میگیرند و هیچ اقدامی برای آبادانی و مهیا نمودن امکانات و زیر ساختها انجام نمی دهند و این خانه ها به دلیل سرما و گرما تخریب شده اند چه کسی پاسخگو است؟؟