۲۰۰۰ افسر پلیس انگلیس متهم به خشونت جنسی و تجاوز هستند

تنها در ۴ سال گذشته، نزدیک به ۲ هزار نیروی پلیس انگلیس با اتهامات مربوط به تخلف جنسی و تجاوز مواجه بوده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، تحقیقات روزنامه تایمز موارد زیادی از سوءرفتار در میان پلیس لندن را نشان می‌دهد.

به نوشته این روزنامه، از سال ۲۰۱۷ تاکنون نزدیک به ۲۰۰۰ افسر، پاسبان ویژه و افسران پشتیبانی اجتماعی در ۳۹ بخش با اتهام تخلف جنسی مواجه شده اند. بیش از نیمی از اتهامات منجر به مجازات انضباطی نشده و ۸ مورد به طور کلی کنار گذاشته شده است. پیش از این نیز سوءرفتار نزدیک به ۳۰۰ افسر گزارش شده بود.

ترزا می، نخست وزیر پیشین انگلیس از تحقیقات درباره فساد و سوءرفتار پلیس حمایت کرده و خواستار شفافیت و همچنین ریشه‌یابی این مسئله و جریان مربوط به «سارا اورارد» شده است.

اواخر سال گذشته سارا اورارد ۳۳ ساله توسط «وین کوزنز» از نیروهای پلیس انگلیس ربوده شد و مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. افشای این جنایت اکنون موجب سلب اعتماد عمومی از دستگاه امنیتی انگلیس شده است.

از زمان قتل اورارد، اعتراض ملی علیه خشونت و سوء رفتار پلیس در انگلیس شتاب گرفته است. اکنون پلیس موظف شده است اطلاعیه‌های و اسناد مربوط به سوءرفتار را منتشر کند.

روزنامه تایمز گزارش داده است که در ۳۰ روز گذشته بیش از ۴۰ اطلاعیه سوءرفتار درباره افسران و کارکنان در انگلیس و ولز منتشر شده است که تقریباً ۵۰ درصد آن‌ها ناشناس هستند.

لوئیزا رولف که محافظت عمومی از شورای فرماندهان پلیس ملی را برعهده دارد، بیان کرده است که متأسفانه برخی به دلیل قدرت، کنترل و فرصتی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، می‌خواهند پلیس شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۴ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
مقصر اصلی زنان والا کسی با زن چادری کاری نداره
France
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
قیمت مرغ چنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
اعدام
آخرین اخبار