لطیفی:

توسعه فرهنگ قرآنی نقشه راه نجات و سعادتمندی انسان ها است

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت:بهره گیری از ظرفیت‌های جامعه برای ترویج مفاهیم قرآنی، نقشه راه برای نجات و سعادتمندی انسان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان در دیدار با مسئول اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان زنجان بااشاره به اینکه هدف از نزول قرآن، هدایت و سعادت انسان‌ها است گفت: این آثار و برکات فقط به حوزه فردی انسان‌ها مربوط نمی‌شود؛ بلکه قرآن برای جامعه نیز برکات مهم و بنیادی دارد.

او افزود: بهره گیری از همه ظرفیت‌های جامعه برای توسعه فرهنگ قرآنی و ترویج مفاهیم این کتاب آسمانی، نقشه راه برای نجات و سعادتمندی انسان است و باید پایگاه اصلی قرآن آموزی در مساجد مستقر باشد.

رئیس رسانه استانی بابیان اینکه اهتمام به قرآن و ظرفیت قرآنی از اولویت‌های صدا و سیما است، ادامه داد: برگزاری محافل قرآنی به عنوان یک فعالیت ایجابی باعث تقویت معنویت و رونق کلام وحی در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و این آمادگی را داریم که این نوع محافل معنوی را در اقصی نقاط استان زنجان پوشش دهیم.

رضایی مسئول اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان زنجان با بیان اینکه ۴۸ موسسه قرآنی ثبت شده در زنجان فعالیت می‌کنند و این محافل توانایی ارائه محتوای معرفتی و دینی را به رسانه دارند.

او بااشاره به نیاز طرح‌های قرآن محور به معرفی و تبلیغ، افزود: با توجه به گستردگی و طیف وسیع مخاطبان صدا و سیما انتظار داریم رسانه دین محور ملی در این رابطه هم مانند گذشته یاریگر ما باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.