فرماندار ماکو:

تردد کامیون در مرز بازرگان، عادی و روان است

فرماندار ماکو گفت: با تمهیدات اتخاذ شده، ورود کامیون‌های ترانزیتی به کشور در حال عادی شدن و بازگشت به روال گذشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، علی محمدی ایروانلو در بازدید سه ساعته از مرز بازرگان اظهار کرد: به منظور بررسی مشکلات بوجود آمده در ورود کامیون‌های ترانزیتی از مرز بازرگان، با مسوولان گمرک طرف ترکیه و ایران جلسه‌ای برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات کامیون‌های ورودی به کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار ماکو ادامه داد: برودت هوا و یخبندان راه‌های منتهی به گمرک گوربلاغ، خروج خارج از صف کامیون‌های یخچالی و بومی استان آغری، تسریع در خروج کشنده‌های مدل ۲۰۱۸ خریداری شده توسط وارد کنندگان ایرانی که باید تا قبل از آغاز سال نو میلادی وارد کشور شده و قبض انبار شوند، از جمله دلایل بروز مشکل و تاخیر در ورود کامیون‌های ترانزیتی به کشور در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

محمدی ایروانلو با بیان اینکه در خروج کامیون‌های ترانزیتی از مرز هیچ مشکلی نداریم، اضافه کرد: از روز گذشته و با اتخاذ تمهیدات لازم شرایط در حال بازگشت به حالت عادی و روال گذشته است، به طوری که طبق آمار دیروز ۴۸۲ کامیون وارد کشور شده اند و با بهتر شدن شرایط این آمار امروز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در ۹ ماه امسال ۲۰۱ هزار و ۲۹۲ دستگاه کامیون از این مرز تردد داشتند که ۸۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.