هدف گرفته شدن کاروان‌های حمایت لجستیک ائتلاف آمریکایی در عراق

رسانه‌های خبری از هدف گرفته شدن کاروان‌های حمایت لجستیک ائتلاف آمریکایی در عراق خبر دادند.

 باشگاه خبرنگاران جوان - رسانه‌ها از هدف گرفته شدن دو کاروان حمایت لجستیک ائتلاف آمریکایی میان استان‌های المثنی و جنوب عراق خبر داد.

طبق گزارش شبکه خبری المیادین به نقل از خبرنگار خود همچنین یک کاروان پشتیبانی لجستیک ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا با یک بمب در بابل واقع در جنوب بغداد هدف گرفته شده است.

این در حالی است که رسانه‌های خبری از برعهده گرفته شدن مسئولیت این حملات از سوی گردان قاصم الجبارین خبر دادند.

رسانه‌های عراقی اعلام کردند گردان قاصم الجبارین با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله به پایگاه عین الاسد و عملیات علیه کاروان لجستیک اشغالگران آمریکایی را در استان‌های بابل و المثنی بر عهده گرفت.

در این بیانیه آمده است: با توکل بر خدای بزرگ و تایید امام زمان (عج) و به برکت خون فرماندهان شهید، مجاهدان ما موفق شدند پایگاه شرارت آمریکا در غرب عراق موسوم به عین الاسد را مورد حملات موشکی قرار دهند و موشک‌های شلیک شده با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

این بیانیه می افزاید: ما همچنین مسئولیت حمله به کاروان اشغالگران در استان‌های بابل و المثنی را بر عهده می‌گیریم و دستان مردان شجاع و انتقام گیرنده خود را به گرمی می‌فشاریم.

گردان قاصم الجبارین همچنین در این بیانیه گفت: ما با فرماندهان شهید خود و ملت بزرگوارمان پیمان می‌بندیم تا خروج خفت بار از سرتاسر خاک عراق، دست از تخریب خودرو‌ها و پایگاه‌های آنان و به خاک مالیدن پوزه هایشان بر نمی‌داریم.

گفتنی است بامداد امروز نیز رسانه‌های عراقی اعلام کردند پایگاه آمریکایی ویکتوریا واقع در فرودگاه بین‌المللی بغداد با چهار موشک کاتیوشا هدف حمله قرار گرفته است.

رسانه‌های عراقی افزودند این موشک‌ها پایگاه (آمریکایی) ویکتوریا را هدف قرار دادند و آژیر خطر آن به صدا درآمد. شایان ذکر است حملات به نیرو‌های ائتلاف آمریکایی در عراق همزمان با پایان مهلتی که به نیرو‌های امریکایی داده شده بود، شدت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۶ دی ۱۴۰۰
مطمینا امریکا از خودش دفاع می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۵ دی ۱۴۰۰
آفرین
وقتی دولت آمریکا به مردم عراق احترام نمی گذارد باید چنین پاسخ هایی دریافت کند تا سریع تر خاک عراق را ترک کند
آخرین اخبار