معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

شناسایی عاملان هتک حرمت به تندیس سردار دل‌ها در دستور کار قرار دارد +فیلم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شناسایی عاملان هتک حرمت به تندیس سردار دل‌ها، در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ولایمتدار استان خواهان برخورد قضایی با عامل یا عاملان هتک حرمت به تندیس حاج قاسم سلیمانی هستند، دستگاه‌های متولی در حال رصد و شناسایی عاملان این اقدام مذبوحانه هستند.

این اقدام مذبوحانه و ذلیلانه باتوجه به مطالبه مردم ولایمتدار، بابصیرت و انقلابی در چهارمحال و بختیاری در مراسم تشییع پیکر پاک شهدا محکوم شد.

مردم شهرکرد با دیگر در صحنه حاضر شدند و با شهدا و اسطوره مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کردند و خواهان شناساسی عوامل اهانت‌کننده به تندیس سردار دل‌ها و برخورد قضایی با آن‌ها هستند.

دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با هوشیاری کامل در حال رصد و شناسایی و قطعا برخورد قاطع با عامل یا عاملین این اقدام مذحوبانه هستند.


بیشتر بخوانید


احمد رضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: دستورات لازم به دادسرا، ضابطین قضایی و دستگاه‌های ذیربط جهت شناسایی عوامل این اهانت داده شده است و انشاالله در اسرع وقت عاملین هتک حرمت به سردار سرافراز ایران دستگیر و به مجازات عملشان خواهند رسید.

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، دیروز از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد رونمایی شد و دیشب فرد یا عده‌ای آن را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار