۹۰ روستای مهاباد همچنان در محاصره برف قرار دارد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: راه ارتباطی ۹۰ روستای بخش مرکزی و خلیفان این شهرستان برای دومین روز پیاپی به علت بارش برف و کولاک همچنان مسدود است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- محسن خادمی گفت: بدنبال بارش‌های چند روز گذشته راه ارتباطی ۲۵ روستای شهرستان مسدود شده بود که از این تعداد راه ارتباطی ۱۰ روستا بازگشایی شده، ولی راه ۹۰ روستای محصور در برف علی‌رغم تلاش‌ها همچنان مسدود است.

وی گفت: کولاک شدید و بارش برف در سطح کل حوزه‌های شهرستان در جریان است و احتمال دارد علاوه بر انسداد راه‌های بازگشایی شده، تعداد روستا‌های محصور در برف نیز افزایش یابد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: بارش شدید برف در تمامی محور‌های مواصلاتی در جریان است، شهروندان از سفر‌های غیر ضروری به تمامی شهر‌ها جدا خودداری کنند و رانندگان در صورت ضرورت ضمن اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاک کن خودرو سوخت کافی، زنجیر چرخ، لباس گرم و جیره خشک بهمراه داشته باشند.

وی می‌گوید: هم‌اکنون ۶۰ مامور راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان حضور دارند و ۲۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز در اختیار این واحد‌ها قرار دارد؛ ضمن آنکه ۱۰ دستگاه نیز به عنوان پشتیبان در راهدارخانه مرکزی نگهداری می‌شود.

خادمی از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل با شماره تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.