همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) دو بانوی زندانی در کرمانشاه به آغوش خانواده باز می‌گردند

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: دو بانوی معسر در طرح نذر امام آزاد می‌شوند. طرح نذر امام با همت مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت در سراسر کشور با محوریت آزادی بانوان معسر از زندان به نیابت از امام مهربانی‌ها توسط خادمیاران رضوی در حال اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سید محمدجعفر امامیان گفت: کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه در مرحله اول این طرح موفق به آزادی نخستین بانوی معسر با بدهی ۸۵ میلیون تومان به همت خادمیاران رضوی و خیرین استان شد.

در مرحله دوم به مناسبت ایام میلاد حضرت زهرا سلام الله علی‌ها دو بانوی معسر که به دلیل بدهی ناشی از اوضاع بداقتصادی و ورشکستگی بر اثر شرایط شیوع بیماری کرونا در زندان بسر می‌برند آزاد می‌شوند.
مبلغ بدهی ۳۰۰ میلیون تومان است که نیمی از این مبلغ به همت خادمیاران رضوی با مشارکت بسیج حقوق‌دانان استان و نیم دیگر توسط ستاد دیه استان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی بدبخت
۲۱:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
بخدا قسم اگر وضع مالی خوبی داشتم کمک میکردم اشک تو چشام جمع شده نمیتانم کمک کنم خوش بحال اونهایی که دلی رو شاد میکنن تا دلها شاد بشه امیدوارم روزی برسه بتانم کمک کنم به نیازمند ها