حل مشکل شهروند مرندی در خصوص آبگرفتگی مغازه

مدیر آب و فاضلاب شهرستان مرند از حل مشکل شهروند مرندی در خصوص آبگرفتگی مغازه این شهروند خبر داد.

آقای ادیب گفت: پس از نشت آب در خیابان شهیدگوارا از مغازه تعویض روعنی شهروند مرندی، اکیپ اتفاقات سریعا در محل حاضر میشوند.

 با توجه به اینکه خروج آب در زیرزمین بوده و هیچگونه ترکیدگی لوله مشاهده نمی شود،کلر سنجی آب خروجی توسط کارشناسان این اداره انجام شد که با صفر بودن میزان کلر، احتمال آب سطحی ناشی از ذوب برف مطرح شد.

مجددا آنالیز آب موجود با آب شرب مورد آزمایش قرار گرفت و تفاوت معناداری را نشان داد و احتمال آب سطحی را افزایش داد.

با قطع نشدن آب خروجی از مغازه، اقدام به نشت یابی از محل گردیدکه با شناسایی ترکیدگی لوله در فاصله بیش از یکصد متری نسبت به رفع ترکیدگی اقدام گردید.

 بعد از بررسی علت خروج آب از مغازه این شهروند مرندی وجود قنات در مسیر ترکیدگی لوله بوده است که آب نشتی بعد از ورود به مجرای قنات از مغازه این فرد خارج می شد.

شهروند خبرنگار:

شهرستان مرند در استان آذربایجان شرقی است. مدتی است در خیابان ۱۸ متری گوارا این شهرستان آب آشامیدنی هدر می‌رود. این آب از زیر چندین ساختمان عبور می‌کند و وارد مسیر آب و فاضلاب می‌شود و از سوی دیگر این آب از زیر زمین وارد تعویض روغنی خودرو که در این منطقه قرار دارد، می‌شود و مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود آورده است. چندین بار به ارگان‌های مربوطه مراجعه کرده اند، اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است و ساکنان نگران خطرات ناشی از آن هستند و از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکل شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار