وزیر دفاع آمریکا: به راه حل دیپلماتیک برای موضوع هسته‌ای ایران متعهدیم

لوید آستین مدعی شد واشنگتن همچنان به راه حل دیپلماتیک برای موضوع هسته‌ای ایران متعهد است.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی با اشاره به مذاکرات برای دستیابی به توافق هسته‌ای ایران که در وین در جریان است، ادعا کرد که واشنگتن به راه حل دیپلماتیک برای موضوع هسته‌ای ایران متعهد است.

به گزارش الجزیره، لوید آستین در ادامه اتهام زنی‌های خود به ایران مدعی شد: «ایران در حال گسترش برنامه هسته‌ای و توانایی‌های نظامی خود، به ویژه موشک‌های بالستیک، تهدیدی برای ما و شرکای ما است. ما به همکاری نزدیک با شرکای خود برای مقابله با تهدیدات ایران ادامه خواهیم داد.»

وزیر دفاع آمریکا در ادامه به تحولات اخیر اوکراین پرداخت و حمله روسیه به اوکراین را تهدیدی نه تنها برای اوکراین بلکه چالشی برای کل جامعه بین المللی عنوان کرد.

درحال حاضر هشتمین دور مذاکرات برجام در وین در حال انجام است و مقامات کشورمان نیز تأکید کرده‌اند تنها در صورت برداشته شدن کامل تحریم‌ها تهران حاضر به اجرای کامل برجام می‌شود. به گفته مقامات کشورمان، ایران در مذاکرات چهار خط قرمز داشته که دو مورد آن حل شده و دو مورد آن همچنان باقی مانده است. در صورت ارائه تضمین برای دریافت این دو خواسته در کوتاه‌ترین زمان توافق حاصل خواهد شد. مقامات ایران از ابتدای مذاکرات همواره تاکیدشان بر لغو حداکثری تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران برای رسیدن به نتیجه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
تا کور شود هرآنکه نتواند دید
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس
۱۱:۴۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
متعهد هم نباشین همچون عینالاسد باهاشون برخورد خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
امریکایی ها برای جلوگیری از گران تر شدن نفت اینگونه صحبت میکنند ولی در عمل به دنبال خیانت به ملت ایران هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
اولا تحریم نفتی ایران بدون توافق هم حل شد
دوما با اقتصاد مقاومتی و تولید داخل و رشد صنایع داخلی نیاز به خارج بسیار کم شده است
سوما غرب و آمریکا که اگر وضعیت مناسبی به لحاظ اقتصادی و نظامی و وجه سیاسی داشتند هر گر با ایران توافق نمی کردند و در عین حال بیشترین و بهترین استفاده ها را از جنگ اکراین می کردند و جنگ سوم جهانی را شعله ور می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
آمریکا در حال برنامه ریزی برای حمله نظامی به ایران است حمله‌ای شبیه حمله دهه نود میلادی که به عراق کرد آن هم نه تنهایی بلکه با اجماع جهانی تا تلفات ندهند بهترین راه باز دارندگی برای ایران ساخت مواد هسته‌ای منفجره بر روی موشک هایش است تا تخریب هر موشک پنجاه برابر موشک های فعلی باشد که میتواند از کره شمالی کمک بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
راست میگه با تحریمهای جدید، به راه حل دیپلماتیک پایبندیم، ای بابا همه ما سرکاریم سرکار
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
با سلام
با احترام کامل باید بگویم که این آقا تصمیم گیرنده نیست.
شاید بن سلمان برش بیشتری دارد .
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۷:۰۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
دروغ گوی مکاریاداری مکر میکنی یا در مقابل مردم ایران کم آوردی البته اگه فاشیستها ناراحت نشن چون من به هیتلر قاتل ملیونها انسان توهین کردم طرفداران قتل وآدمکشی برآشفتند مرا متهم کردند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۶:۳۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
دروغ 13 میخوان مسئولیت شکست برجام رو بندازن گردن ما والا همه میدونن آمریکا ناقض برجامه
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس
۰۶:۱۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
شما فریبکار و حقه بازید و نتنها تحریمی بر نمی دارید بلکه با وجود توافق مرتب بر تحریمها می افزایید پس ایران حق دارد که تضمین بگیرد و هیچگاه نباید پیشرفتهایی را فدای خیال‌پردازی و حرفهای یک من دو غاز شما کند.
ایران اسلامی باید به فکر گسترش دانش‌های خود در همه عرصه ها و زمینه ها باشد و دانشمندان ارتش و سپاه و دانشمندان وزارت دفاع و انرژی اتمی و دانشمندان وزارت نیرو و یا دانشمندان حمل و نقل و راه و دیگر دانشمندان پیشران اتمی نود و شصت و راکتور نود و شصت و سوختشان را بسازند و جواب خوبی به اینهمه فریبکاری بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
جوک 13
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۲:۴۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
حاکمان رهبران آمریکا و همپیمانان شرکایشان هم تهدیدی بسیار جدی و خطرناک برای ایران اسلامی هستند و ایران اسلامی هم برای توازن قدرتش نسبت به ابرقدرتهای جهانی جنایتکاران همچون آمریکا و شرکایش هر کاری لازم باشد انجام داده و خواهد داد تا کشورش و ملتش و دستاوردهای با ارزشش و آرمانهای حقوق بشرانه انسانی اسلامی عادلانه اش را کامل کند و آمریکا و همپیمانانش هم هرگز نمی توانند جلوی این پیشرفت به حق ایران اسلامی را بگیرند در غیر این صورت به خاک سیاه خواهید نشست ای حاکمان آمریکا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
تاوقتی که میشود با دیپلماسی ایران را از دستیابی به انرژی پاک دور نگه داشته تا همواره در تامین انرژی مشکل داشته باشد قطعا راه نظامی بی فایده و حتی نتیجه معکس برای امریکا دارد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۵۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
دروغ میگه نامرد. یانکی ها راه کارشان فقط و فقط حمله است و بس. فقط باید مطمئن بشن که کشور مقابلشان توان دفاع را ندارد، آنوقت نقشه های شیطانی خودشان را با حمله های ناجوانمردانه اجرا می کنند. عراق، افغانستان، شبه جزیره کره، ویتنام، لیبی و ... نمونه های از کشورهایی هستند که مورد تهاجم شیطان بزرگ یعنی آمریکا قرار گرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
در عصر انرژی های نو ایران قطعا نیاز به انژری پا و با دوام که وابستگی به انرژی فسبل را قطع کند دارد و وابسته نگه داشتن ایران به انرژی فسیلی که از همکنون به دلیل سو مصرف در تامین با وجود تحریم های تجهیزاتی در زمستان و تابستان دوچار مشکل هستیم و امکان پیشرفت و و کسب درامد را سلب کرده است راه حل دیپلمانیک امریکا برای عقب نگه داشتن ماست که برجام و البته مذاکرات علی وین یکی ار روشهاست ،قطعا حمله نظامی امریکا با وجود همه مشکلاتش برای مردم ایرلن منافعی برای ایران دارد که امریکا دنبالش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
چه غلطی میخواهید بکنید اگر راه حل دیپلماتیک نداشته باشید.
آخرین اخبار