محرومیت زدایی از۳۵۰۰ روستای آذربایجان‌غربی و کردستان

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: ۲۷ هزار و ۶۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در روستاهای آذربایجان‌غربی و کردستان اجرا شده است.

 

سردار ضیاءالدین حزنی روز سه شنبه در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران احداث یک‌هزار واحد مسکونی مددجویی در استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستا گفت:  ۲۷ هزار و ۶۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در سه هزار و ۵۰۰ روستای آذربایجان‌غربی و کردستان اجرا شده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گوید: این طرح‌ها شامل ۱۰ هزار و ۶۰۰ پروژه عمرانی و ۱۷ هزار پروژه غیرعمرانی است که برای اجرای آن ها ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گفته وی احداث خانه عالم، مدرسه، راه، پل، سیل بند، آب بند، مجتمع فرهنگی و ورزشی، توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در مناطق حاشیه و کم برخوردار استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان از جمله اقدامات محرومیت زدایی سپاه است.

سردار حزنی می گوید: این طرح‌ها در مناطق صعب العبور و دوردست اجرا شده، به طوری که فاصله بعضی روستا‌ها تا شهر حداقل ۱۷ ساعت بوده است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با همه رده‌ها و با تمام توان خود برای محرومیت‌زدایی وارد عمل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.