رئیس جمهور به قزوین سفر می کند

آیت‌الله رئیسی در بیستمین سفر استانی خود، چهارشنبه این هفته همراه با برخی اعضای دولت به قزوین سفر می‌کند.

سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر رئیس جمهور به استان قزوین  در روز چهارشنبه  خبر داد و گفت: این سفر سومین سفر استانی آیت‌الله رئیسی در سال ۱۴۰۱ و بیستمین سفر وی در هشت ماه گذشته است.

 در پی سفر‌های استانی رئیس جمهور نشست‌هایی به‌منظور پیگیری اجرای مصوبات این سفر‌ها با حضور مسئولان عالی استان‌ها و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها برگزار می‌شود تا روند اجرای مصوبات و طرح‌ها و موانع و مشکلات و راه‌حل آن‌ها بررسی و در این خصوص تصمیم گیری شود.

وی درباره منابع اعتبارات استانی توضیح داد: بخشی از اعتبارات از محل منابع عمومی، بخشی از منابع دستگاه‌های اجرایی که از محل فروش املاک است و بخشی نیز از منابع استانی تأمین شده و تخصیص می‌یابد، اما آنچه از محل منابع عمومی بوده، توسط سازمان برنامه و بودجه در ۱۴۰۰ تخصیص داده شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: این معاونت علاوه بر وظایف اصلی خود، برخی دستورات ویژه رئیس جمهور و کار‌های برزمین‌مانده را نیز حسب ضرورت پیگیری می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
ناصر آباد محله ۴ باغ سالهاست قول آسفالت کوچه رو دادن ولی انجام نمیدن لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ساخت فرودگاه یقینا یکی از مهمترین درخواست هایی است که رییس جمهور می تواند برای استان قزوین بعد از دهه ها اجرایی کند !!! قزوین با داشتن یک میلون دویست هزار نفر جمعیت و 4 شهر صنعتی و جاذبه های گردشگری متعدد !!! هنوز فرودگاه برای پروازها داخلی خود ندارد !!!! مدام به وجود فوردگاه در شهر تهران و جاده قم اشاره می شو که عملا بی معنی است !!!! چون مساسله داشتن فرودگاه برای پرواز داخلی به معنی نزدیکی فرودگاه در چند ده دقیقه ای شهر است !!! نه فوردگاه در شهری دیگر یا استانی دیگر !!! قزوین به یک زیرساخت فرودگاهی به صورت جدی نیاز دارد !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
احداث فرودگاه مهمترین درخواست و دستاورد رییس جمهور در این سفر می تواند باشد !!! قزوین با وجود گسترش در جمعیت وزمینه های گردشگری و صنعتی !!! هنوز فرودگاه برای پروازهای داخلی هم ندارد !!! همین امر باعث شده است که شهر به توانایی بالقوه خود نرسد !!! برای دسترسی یک استان به حداقل توانایی ها باید زیرساخت لازم برای آن آماده کرد که قطعا فرودگاه جزوی از این طرح ها است !!!!
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۷:۰۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما کارکنان راه آهن قزوین خواهان تشکیل اداره کل راه آهن در استان قزوین هستیم چرا باید راه آهن قزوین با ۵۰ سال قدمت زیر نظر استان گیلان باشد ؟ برای انجام امور اداري چقدر باید رفت و آمد کنیم؟