رئیس‌جمهور:

هر کجا به توان داخلی اعتماد کردیم، موفق شدیم

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: هرجا در کشور به رهنمود امام و رهبری توجه شد و مسئولان همواره به خود اعتماد داشتند و به دشمنان بی‌اعتماد بودند، پیشرفت کردیم.

رئیس جمهور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: در این ۴۰ سال گام‌هایی برداشته شده، اما گام‌هایی پیش رو داریم و میراث امام (ره) نیز انقلاب اسلامی است، باید این میراث گرانقدر را حفظ کنیم.

به گفته او، «اگر بخواهیم یک سند برای انقلاب اسلامی در نظر بگیریم، سند گام دوم انقلاب اسلامی مهم‌ترین و ارزشمندترین سند است و اگر عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد، باید برطرف کرد.»

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: هرکجا در کشور به حرف و رهنمود امام (ره) و رهبری توجه شد و مسئولان همواره به خود اعتماد داشتند و به دشمنان بی‌اعتماد بودند، کشور پیشرفت داشته است، اما هر کجا که به بیرون چشم دوخته شد، عقب‌ماندگی‌هایی به وجود آمده است.

رئیس دولت سیزدهم اعتقاد دارد اگر به رهنمود‌های آن روز امام (ره) و هر آنچه که رهبر انقلاب در قالب سیاست‌های مصوب درباره اقتصاد مقاومتی به بخش‌های مختلف ابلاغ کردند همگان پایبند می‌بودند، وضعیت حتما در این حوزه نیز همانند سایر حوزه‌هایی که پیشرفت داشتیم، همراه با موفقیت بود.

باید در حوزه عدالت اجتماعی و اقتصادی گام برداریم

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: وظیفه همه است که به اقداماتی که در چهل سال اخیر انجام شده بازنگری داشته باشند. راه در پیش است و باید در حوزه عدالت اجتماعی و اقتصادی گام برداشت.

به گفته او، «در مواردی عقب ماندگی داریم که حوزه اجرای عدالت یکی از آن هاست. البته کارهای بسیاری انجام شده و باید زحمات پیشین راه ارج نهاده و برای همه مسئولان که در این حوزه تلاش کردند، دعا کنیم.»

جمله «عالم در محضر خداست»، سنگ بنای تمام تفکر اندیشه و شخصیت حضرت امام (ره) است

رئیس‌جمهور گفت: خداوند متعال کرامت را به همه انسان‌ها اعطا کرد و همه انسان‌ها دارای کرامت هستند و بر همه موجودات عالم برتری و جایگاه با کرامتی دارد. سخن ما در مورد کرامت ذاتی نیست، بلکه در مورد کرامت اکتسابی است. فرق این دو کرامت این است که انسان عارف کرامت را کسب می‌کند. اگر انسان در کسب جایگاه معنوی، شناخت خدا و عمل به دستورات ذات مقدس حضرت حق در پرتوی قرآن‌کریم و رسول کریم کرامت کسب کرد، او را به کرامت می‌رساند.

به گفته او، «جلوه‌های کرامت در انسان کامل و کتاب کامل است و می‌تواند انسان را به جایگاه کرامت برساند. شهیدان ما قبل از رسیدن به مقام شهادت به مقام کرامت رسیدند و اول کریم هستند بعد شهید و اگر کرامت نداشته باشند که از جان بگذرند به مقام شهادت نمی‌رسند.»

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه اولین جلوه کرامت در مکتب امام دلدادگی به خداست، گفت: جمله «عالم در محضر خداست» تمام دیدگاه‌های دینی، شرعی و شخصی و سنگ بنای تمام تفکر اندیشه و شخصیت حضرت امام (ره) است. در هیچ بخش صحیفه نور نخواهید دید که امام مردم را به خود دعوت کرده باشد، بلکه در همه سخنان مردم را دعوت به خدا کرده است.

او ادامه داد: امام همواره مردم را به عبادت خدا دعوت می‌کرد و دومین اقدام امام نیز برپا داشتن عدالت در جامعه بود، ما انسان عادل و عدالت‌خواه داریم که امام انسانی عدالت‌خواه بود و پرچم عدالت‌خواهی را برافراشت و در سال ۴۲ نیز هزینه آن را پرداخت کرد.

امام (ره) حقیقتا به مردم اعتقاد داشتند و میزان را رأی ملت می‌دانستند

حجت‌الاسلام رئیسی گفت:  امام (ره) به ما یاد دادند که ابتدا توکل به خدا و دوم اعتماد به نفس و یقین به پیروزی داشته باشیم که از جانب خدا نصیب ما خواهد شد.

به گفته او، «رمز موفقیت حضرت امام (ره) و کمال ایشان کرامتشان بود، امام مردم را باور داشتند و میزان را رأی ملت می‌دانستند. حقیقتا به مردم اعتقاد و باور داشتند. این باور امام بود که راه خدا از میان خلق می‌گذرد، اگر کسی به دنبال جلب رضای خدا است باید خدا را راضی کند، لازمه محبت مردم، جلب محبت خلق‌الله است.»

رئیسی گفت: مشتری‌مداری و حق با مشتری معنای کامل این حرف است. ما در فرهنگ دینی مدیریت را بسیار بالاتر از سخنی که در مدیریت مطرح است می‌دانیم و آن این است که باید مردم را دوست داشت. دوست داشتن مردم بسیار اهمیت دارد. مردم امام را دوست داشتند.

او ادامه داد: دوست داشتن مردم و ملاک دانستن مردم در زندگی امام جلوه‌های بسیاری دارد. از جلوه‌های کرامت در سیره و مکتب امام رضوان‌الله تعالی علیه ضدیت و مبارزه با استکبار و ظلم بود. کسی که بنده خدا است و اعتقاد دارد خدا در تمام زوایای عالم حاکم و ناظر است نمی‌تواند حاکمیت غیر از خدا را بپذیرد. ظلم‌ستیزی یکی از کرامات مکتب امام رحمت‌الله است.

قطعا آینده درخشان و روشن و نسبت به آن امیدوار هستم

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه پیشرفت‌های علمی کشور حتی به جایی رسیده که در کشور‌های مختلف همچون تاجیکستان در سطح تحصیلات عالی از علوم کشور ما استفاده می‌کنند، گفت: زمانی ما حدود ۷۰۰ کشته بر اثر بیماری کرونا داشنیم، اما با اعتماد به داخل، امروز توانسته‌ایم این بیماری کرونا را مهار کنیم که تعداد فوت‌شدگان به صفر رسیده است.

او ادامه داد: امام (ره) به ما یاد دادند که ابتدا توکل به خدا داشته باشیم و دوم اعتماد به نفس و یقین داشتن به پیروزی که از جانب خدا نصیب ما خواهد شد.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: من به آینده امیدوار هستم و قطعا آینده درخشان و روشن است و این مورد را می‌توان از رهنمود‌های و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب و امام دریافت کرد. 

رئیس قوه مجریه گفت: بسیاری به امام (ره) و حرکت ایشان اعتماد داشتند، اما تردید‌هایی داشتند. افراد بیان می‌کردند که امام (ره) چطور با دستان خالی می‌تواند در مقابل جهان بایستد؟ ولی ایشان ثابت کردند که با اعتماد و اعتقاد به خدا می‌توان انقلاب اسلامی را به ثمر رساند و حتی با قدرت فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

ملت بزرگ ایران، تحریم‌های حداکثری آمریکا را شکست داده است

رئیس جمهور گفت: امروز شاهد هستیم که سخنگوی کاخ سفید به صراحت اعلام می‌کند که فشار حداکثری بر ایران شکست خورده است.

به گفته او، «امام (ره) می‌فرماید خون بر شمشیر پیروز است و می‌فرماید ملتی که شهادت را برای خود سعادت بداند پیروز است که این را با اعتماد به خدا و اعتماد و اعتقاد به مردم بیان می‌کردند.»

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به کسی که تکیه کرده بود که بزرگترین و بلند مرتبه‌ترین تکیه‌گاه عالم بود. با اعتماد به خدا و اتکا به نیروی الهی با درس گرفتن از آموخته‌های امام (ره) و رهنمود‌های رهبر انقلاب و به دست‌های جوانان ایرانی یقین داریم.

رئیس جمهور در پایان تاکید کرد: با یقین اعلام می‌کنم، امروز و امشب و در ایام بسیار با برکت کرامت می‌توانیم به لطف خدا و با دستان ملت و خدمتگزاری دولت حتما در آنچه مشی حاج قاسم بود، موفق شویم و انشاءالله بر همه شکلات فائق خواهیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
نظارت بر بازار ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
ما یه دونه گندم می کاریم هفت هشت ماه طول می کشه تا به یه خوشه گندم تبدیل بشه ... اگه فکر می کنید مشکل اقتصاد مال همین روزاست ... منجلاب اقتصادی که همه ما الان در اون اسیر شدیم ناشی از تصمیمات غلطه چندین ساله است ... حالا دولت جدید می تونه این تصمیمات غلط رو بده و بیشتر تو منجلاب بریم یا اینکه از مسیر درست و علمی مشکلات اقتصادی رو حل کنه که اون هم اثرش چند سال طول می کشه تا معلوم بشه .... من طرفدار دولت نیستم ولی حرف بی منطق رو هم قبول نمی کنم ... افتاااااااد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
جمع کن دولت قبل دولت قبل تاکی میخوان بگید دولت قبل این وضع دادن یارانه که نه پشتش فکر بود نه منطق دستاورد همین ۸ ماه بود ۴ قلم کالا اساسی یارانه دادند خوب ولی فکر کالاهای زیر شاخه که با همین ۴ قلم اصلی درست میشه نبودن از ماکارانی بکیر پفک بستنی سس رشته کره و... هزینه اینها همگی چند برابر شده هزینه اضافی از جیب مردم میره نکته بعد قرار بود کالاها یارانه ای قیمتش ثابت بمونه لبنیات ۴ مرتبه افزایش قیمت داشته نه نظارتی هست تازه امروز تو بیست و۳۰ نشون داد ریس اتحادیه گفت مردم باید شکایت کنن به ۱۲۴ این وضع مملکت که درست کردن کالاهای غیر یارانه ای هم که همگی چند برابر شدند فقط این دولت دستاوردش بدبخت کردن مردم بوده و بس افتاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
چه موفقیتی!!!! خیلی خوش خیال وازخود متشکری؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۱۸:۰۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
این کیه زیر هر کامنتی میاد میگه تو منافقی/بی تدبیری/غرب زده و غربی هستی؟؟
امیدوارم تو اون دنیا جواب گند زدن به اعصاب مردم رو بگیری:/
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۶:۵۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
چی بگم؟کامنت مخالفانه هم بزاریم بهمون میگن منافق،مزدور وغربگدا
سکوت میکنم وتوکل برخدا چون که دیگه هییییچ امیدی به این دولت ومملکت ندارم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
صد رحمت به حسن کلید ساز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
فعلا داره چاه های حسن چاه کن را پر می کند
Switzerland
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
همیشه انگار اسهال داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
اینایی که از ریسی اینجا حمایت میکنند و هر کسی نظر مخالف داد برچسب میزنند مردم بدونید اینا ارتش سایبری دولت هستند پول میگیرند اینا تو فضای مجازی هم هستند صفحه هاشون نگاه کنید همه فیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
تويي كه فقط دنبال خفيف كردن ايراني جزء ارتش كدوم شيطاني؟
يدالله فوق ايديهم
حزب الله هم الغالبون
امثال من كه شما هر ناروا از دهنتون در مياد رو نسبت ميدين بهش، از گرسنگي هم بميريم تن به خفت وطن فروشي نميديم
از تشنگي هم بميريم آخرتمون رو به يه لقمه نون كه اجنبي بخواد بندازه رو سفرمون نميفروشيم
چون ما فرزند رمضان و فرزند عاشوراييم
ما همچين آدمايي هستيم
همينقدر قوي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
بله مثل خودرو سازی که به توان داخلی اعتماد کردیم یا مثل دامپزشک که از 3 تا توله 2 تاش مرد یا مثل متروپل یا مستعان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
آخه نیست که شما غربزدگان ۳۲ سال راس هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
اگر ۱ وسوسه کنندگان منفعت طلب ۲ بازبودن شیر های نفت برای وابستگی به واردات ۳ تعطیل کنندگان کار تولید وهمه وهمه بگذارند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
توان تولید داخلی ما تولید ساختمان فساد متروپل است و کرونایاب مستعان و تولید آقازاده هایی در آمریکا و انگلیس...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
اینا رو غربزدگان که شماها هستید باعث شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
فراموش نکنید ما اولین خودرو غیر متحرک جهان را که روز رونمایی روشن نشد ساختمیم اولین فیس لیفتینگ میمون در فضا که میمونی به فضا فرستادیم ومیمونی با ظاهر دیگر فرود اوردیم و پراید پرنده ... .... به همدیگر برچسب نزنیم تنها صنعت پیشرو ما ارسال اقازاده به فرنگ و خندیدن به ریش پدرانشان بود این حرف حقیقت است که هنر ما شلیک به شقیقه اعتمادملی بود که با هزار دلیل و مصاحبه کسی باور نمیکنه عامل متروپل مرده است تنها هنر ما ساخت کلیپهای طنز بود که همه خوشحال بودند و یک چیزی از ته یارانه توش میموند سری به شهرداری ها ادره مالیات و ادره ثبت بزنید عمق فساد را ببینید همدیگر را به غرب شرق حواله ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
یه مشت ساندیس‌خور جیره‌بگیر دولتی میان پای این پستا که برای دولت رئیسی آبرو بخرن وگرنه این دولت با دولت‌های قبل اندازه‌ی یه دونه ارزن فرق نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
من ساندیس مملکتم رو میخورم نه ساندیس های آلبانی و سعودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
نوش جونمون سانديس حداقلش اينه كه ما از طرفداريمون يه سانديس نصيبمون ميشه
شما چي كه ناموستون رو گزاشتين وسط
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۸:۳۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
ناموسمون که هم وطنمونه تا کمر توی سطل زباله خم شده دنبال غذا میگرده. نه مثل تو که حقوقت رو سر ماه میگیری. شاید هم پاداش بابت این کامنت ها بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
یارانه دومو ازاد کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
دقت کردید طرفداران رئیسی به هرکی اعتراض و انتقاد میکنه نسبت به گرونی میگن منافق ؟ مردم منافق هستن یا شماها که به اسم دین زندگی ها رو خراب و مساجد رو خالی کردید ؟ به همه برچسب نوکر غرب می زنید چرا ؟ مگه شماها کور هستید که قیمتها چند برابر شده ؟ شاید شما از دولت منبع درآمد جدای از مردم دارید به خاطر این چابلوسی و طرفداری کورکورانه !! خوبه ماهم به شما بگیم کاسه لیس رئیسی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
اینا از مردم نیستن اینا ارتش سایبری دولته پول میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
اینا ذره ای به دین هم اعتقاد ندارن و حتی به انقلاب هم اعتقاد ندارند چون پیامبر و امام خمینی هر دو تاکید کردن که جلوی ظلم و ستم نباید سکوت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
به اینا پول میدن بیان تعریف کنن از دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
مردم شناخت ندارن چون بذر رو یکی دیگه کاشت
بذر دولت روحانی کاشت و داشت،الان موقع برداشت هست،مشکل ما خود مردم هستیم که از روحانی و امثال آون بیلان کاری نخواستیم، از نماینده شهر بیلان کاری نخواستیم، از شهردار شهر بیلان کاری نخواستیم،فقط می خواهیم لنگش کنیم، کمی عقل و شعور و منطق باید باشد،چطور یه کارگر پمپ بنزین آخر شیفت، یه پرستار آخر شیفت، گزارش می دهد ولی مسیولین نه؟ چرا قانون ما برا مسیولین مصونیت هست و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
شما یارانه قدیمی را که همراه یارانه بنزین بود تقریبا نفری بیش از ۱۰۰ تومن بودو حذف کردید و سیصد دادید که در اصل تقریبا دویست یارانه زیاد کردی اما کل اقلام غذایی را افزایش قیمت دادی که فقط یک قلم آن روغن نباتی تقریبا نیم میلیون تومان شده!!! آیا این اسمش یارانه دادنه آخه چرا به مردم جفا میکنید، خجالت نمی‌کشید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
مگه شما تو یه ماه چقدر روغن مصرف می کنی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بگو چرا دولت که بزرگترین بدهکاره تامین اجتماعیه در مورد مصوبه قانونی حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی، تخلف و قانون شکنی میکنه. بقیه حرفاتون کشکه کشک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
شمام اول حرف زدنت رو درست كن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
4سال بعدی رای نمیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
رأي تو يكي اجنبي پرست رو نميخواد
شرط ميبندم تو از اونايي كه واسه خوشايند اربابات انتخابات شركت نميكني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
الانم معلوم نیست چجوری رای اورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
گرونی که در هشت سال دولت روحانی اتفاق افتاد،برابر گرونی که هشت ماه دولت ریسی بوجود اومد. من واقعا دیگه موندم چجوری باید ادامه بدم،همش خداروشکر میکنم که بچه ندارم.واقعا بی انصافید،اشک مردم رو دراوردید.ان شالله همونجور که غصه به دل مردم وارد کردید خداوند در قیامت به دل همتون غصه وارد کنه و در هرجای قیامت که بودید فیها خالدون باشید.دعای من برای ظهور برای این نیست که مقابل ظلم جهانی ایستاد بلکه برای اینه که امام زمان بیاد و شما رو محاکمه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
شما از دولت شروع کنید چرا الان خودرو سازی ما قطعاتشو از چین میاره چرا اجازه میدین یه فرغون رو که با دلار ۳۰ تومن ۱۰ میلیون هم براش هزینه نمی کنن میارن به مردم ۲۰۰ میلیون میفروشن از لوازم خانگی هم بگین تولید کننده خاش همه از چین جنس میارن همه چی شده چینی جنس درجه اشغال میارن با صدبرابر قیمت درجه یک به مردم میفروشن اینا اگه بخوان تولید کنن که انقد براشون سود نداره خیلی راحت وارد میکنن یه برچسب میزنن میگن برند ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
توان داخلی همراه با واقع گرایی میشه پیشرفت نه مثل خودروسازی که توان داخلی به همراه ظلم بشه پس رفت مشت نشانه خربار است
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۷:۵۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
دروغ و نیرنگ بس است ، با تورم ۳۰۰ درصدی که ایجاد کردی فقط ۱۰ درصد به حقوق ما بازنشستگان اضافه کردین ، ما دادمون را پیش کی ببریم ، آخه با ۵ تا ۶ تومن چطور باید زندگی کنیم ؟؟؟
خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
برو منافق دورو
مردم فریب این دغل بازیها رو نمی خورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
تورم ترکیه ۸۰ درصده الان ، تورم ایران ۴۰ در صد چرا ساکتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
۱۸,29منافق کسی هست که مردم کشورش راتحت فشارقرارمی دهد وبا نام اسلام عمل خلاف اسلام انجام می دهد اگر گرانی درست نشده بفرمایید وبه دیگران تهمت منافق بودن نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
8/29 منافق کسی است که حق رو نمیبینه،مردم دارن له میشن،تو نمیفهمی
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۷:۴۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
پراید رو میگه. اونچنان توان داخلی داره که زده رو دست عزرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ما که تو خودروسازی به توان داخل اعتماد نکردیم نگاهمون به دست غربی ها بوده و دولتهای قبل مدیرانی رو برای خودروسازی انتخاب کردن که برای خودکفایی و کار و طرح ایرانی ارزش قائل نبودن و ضربه اش رو هم خوردیم. ولی تو صنایع نظامی مثل ساخت موشک و پهباد یا تو علم سلولهای بنیادی و نازایی و داروسازی و حتی ساخت داروهای نوترکیب عالی بودیم. یا تو انرژی پاک و ارزان هسته ای دانشمندان خودمون بدون اینکه کشوری کمکشون کنه با کمک خدا موفق شدن اورانیوم غنی سازی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
18 34 چرا حرف بیخود میزنی واردات خودرو کی ممنوع کرد ؟ از کجا خط میگیری که زیر هر پستی که داره انتقاد میکنه تهمت بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
رئیسی ۴ قلم کالات شد ۴۰ قلم خوابی یا بیدار؟؟؟؟؟ رب گوجه هم گرون کردی ها؟؟؟ مگ نگفتن شوینده گرون نمیشه تو دستور کار نیس ولی تا گفتن شد ملتو بیچاره کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
الكي خودتو قاطي ملت نكن
شكم پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
23 15 حساب سایبریونی که از خونه بیرون نمیان و بابت کامنت گذاشتن پول میگیرن جداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
۲۳:۱۵ این انگ بیشتر به شما می‌چسبه نه به اکثریت مردم که تو مخارج یومیه شون هم موندن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
تا قبل از اين فكر ميكردم نكنه واقعا اينكه ميگن دولت سايبري داره راست باشه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
خوشم میاد از رو نمیرید // سنگ پا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ول کن این حرفارو ابی جان. گرانی گرانی گرانی. مرد میدون هستی؟ این رو چاره کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
4سال اول رو قشنگ خراب کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
کسی از شما نظر نخواست
بدون تدبیری و وابسته به غرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
۱۸:۳۱ انصافا فازت چیه؟خب راست میگه بنده خدا این همه گرونی رو نمیبینی ؟ الان بیاد از دولت تعریف کنه با تدبیر میشه ؟ یه خورده چشم لامصبت رو باز کن ببین تو این خراب شده چه بلایی سر مردم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
لهنت به هر کس یه ریسی رای داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
از کدوم توان داخلی و موفقیت حرف میزنی ؟
شاید منظورت توان داخلی فرغون سازانه که هر روز مردم را به کشتن میدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
خدا رو شكر معلومه تنها نقطه ضعف اين دولت خودروسازيه چون هيچ حرف ديگه اي ندارين كه اونم ثمره دولتاي قبليه كه شماها آووردين رو كار
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۵۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
به مولا اگر به جوان ها اعتماد بکنید و همه را سر کار ببرید قول میدهم اقتصاد کشور ۳۰ الی ۴۰ درصد ترمیم میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
آنقدر گرونی شده می‌ترسیم بریم خرید چی کار کردین با ما چرا هر کسی از راه میرسه یه باره مردم رو سوپرایز میکنه بابا حقوق تا ششم هفتم ماه هم نمیرسه تازه من مستاجر نیستم بچه چیزی میخواد باید خجالت کشید واقعا نمیدونیم چه کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
جناب رئیسی جمهور محترم فعلا که پات گذاشتی رو گلو ما بازنشسته ها حقوق ما کفاف نون پنیر میداد اینم گرون کردی فقط مونده بگید برید بمیرید به ما چه واقعا ذلت بهتر زندگی اینجوری هست در ایران یه عده دارن با ول خرجی پادشاهی میکنن ماهم که دستمون جایی بند نیست منتظر مرگ تدریجی هستیم بنی و باعثش لعنت ابدیت باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
واقعا نمک نشناسی
شایدم وابسته به غرب وتفرقه انداز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
از اینکه یارانه مستقیم به جیب تو میره به جای اینکه به جیب دلال بره ناراحتی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
شعار تا کی؟؟ ما رو نه حقوقمون و افزایش دادن نه یارانه فعلا بهمون تعلق گرفته. همین جوری پیش بری باید برم گدایی کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
حتما گردش حساب بانکیت زیاد بوده که یارانه بهت تعلق نگرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
اشتباه ما اعتماد به شما بود آقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
نه اتفاقا این طرح یارانه مستقیم به مردم خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
شرط ميبندم تو يكي به رئيسي رأي ندادي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس۹
۱۵:۱۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
این کجای دلم بزارم .مثلا به عنوان نمونه خوردو سازی .وسایل برقی .موبایل .دیگه چی برات بگم .تقصیر نداری سید به دروغ یا به قول شما خدعه عادت کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
حساب تو رو ميديم به جد اين سيد و سيد عباس كه خيلي زود ازحرفي كه زدي پشيمون بشي كه بدوني با آل علي هر كه در افتاد /ور افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
فقط رو توان من حساب نکنید که دیگه واقعا کمرم زیر بار این گرانی ها خورد شده.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بله درست میفرمایید
مخصوصا خودرو سازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
لطفا تو دیگه حرف نزن عامل بدبختی و فلاکت ایران


احمدی نژاد این حرف می زد قابل قبول بود چون با نخبه های بومی افتخاراتی زیاد بدست آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
اولا بدبخت تويي منافق، نه ملت ايران
دوما، قشنگ،ذاتت و ميشه از نوع كامنتت فهميد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
اقای رییسی
این جمله ی شما که هر جا به توان داخلی اتکا کردیم موفق شدیم ، مصرف خراجی هم نداره چه برسه داخلی
یک نمونه اش خودرو سازی هست که واقعا با این حجم عظیم حمایت حاکمیت ، نتیجه اش را همه داریم در لحظه لحظه ی زندگی مون حس میکنیم از جمله در جاده ها و کیفیت خودروها
مثال دیگه در صنعت برق و لوازم خانگی و......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
سید مظلومین پدر مظلومین رو صلواتی کردی و دنیا رو برای سرمایه دار بهشت چرا همیشه بر عکس عناوین و القاب خودتون عمل میکنید شیطون نکنه این رمزه سید مردم با آمدنت مردم از نام و پنیر خوردن افتادن داری کاری میکنی به سید بودنت شک کنم و اگر سیدی و جدت هم مثل خودت بوده باید حق رو به جبهه مخالفش داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
احسنت گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ما طلبمون ازدهیاری های اصفهان روازکی باید بگیریم طلب سه سال پیش رو ندارند بدند تا قبل عید هم همچنان پول خرج کردیم قرض کردیم دستگاه فروختیم خرج روستاها کردیم الان ریال ندارند یقه کیو باید بگیرم من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
پس دنبال برجام نباشید که تحریم داخلی هم بشویم آمریکا هم دست از تحریم بر نخواهد داشت همانگونه که در تاریخ دیده اید
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۳:۲۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
باافزایش 10درصد تیشه به ریشه کارمندان زدی البته زورت به کارمندان می رسه فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
اقلام اساسی ۱۰۰۰ درصد گرون کرد بعد حقوقا ۱۰ درصد افزایش ۳ ماهه هم اضاف نشده همجوره بنفع دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بله البته اگر یک قانون به دو روش تفصیر نشود .
حقوق کارگران دولتی و خصوصی نشود.
چرا دولت حق کارگران را لراساس مصوبه شودای عالی کار نمیدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بازم شعار های الکی!!!یک نمونه اش، نیم قرن خودروسازی ما انحصاریه!!!کجاش موفق بوده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
دلیلش اینکه مدیران خودروسازی لیبرالی بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
راس میگی مثلا ب ایران خودرو و سایپا اعتماد کردین ومیدان دادین‌ خزانه روز ب روز پر تر شد...وحیب مردم خالی تر...دزدان سرگردنه راهزن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۴۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
مردم دارن زیر فشار له میشن. دیگه حوصله خودشون رو ندارن. بعضی از دوستان دعوای اصلاحات و اصولگرایان رو میکنن.
برای مردم چه فرقی داره کی گرونی رو کنترل کنه کی وضع مملکت رو بهتر کنه!؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
هر جا جنس ایرانی خریدم ضرر دیدم کولر ایرانی خرید ۱۲ هزار کارشناس اومد گفت کولرت ۹ هزاره تو قاب ۱۲ گذاشتن هر جای دنیا بود مسولین باید از خجالت اب میشدن مرگ بر کالای ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بر خلاف تو ما یخچال و گاز ایرانی داریم عالی هستن. یخچال که سی ساله داره کار میکنه خراب هم نمیشه و اجاق گاز هم ایرانی گرفتیم اگر به هر دلیلی شعله خاموش بشه خودش خودکار گاز رو قطع میکنه خیالم راحته وقت اشپزی کاری پیش بیاد برم بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ببين كجا سر يكي رو كلاه گزاشتي كه الان بهكارماي اون دچار شدي
گاهي مقصر بدبختي آدم از اون چه كه فكر ميكني به شما نزديكتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
با توان داخلی ریال ایران یکی تز بی ارزش ترین پول های دنیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بله هر جا توان داخلی اعتماد شد فساد اومد از تولیدات واکسن که این همه پول وقت گرفت اخرم کسی واکسنی ندید هر جا اعتماد شد مثل خودرو سازی که پراید تولید میکنه ۲۰۰ میلیون نمیزاره ما بهترین ماشین ها داشته باشیم هر جا اعتماد شد گند زدید توش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
چرا در مورد واکسن دروغ میگی؟ اتفاقا خیلی هم خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
شما كه از پيامت مشخصه كاملا داخلي نيستي
داخلي عيب داخل رو داد نميزنه سعي ميكنه حلش كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
آخی شماچراهمه چیو برعکس میگین؟
خودتون هم خوب میدونین ایران فقط مونتاژکننده قطعات چینه
کولرگازی ۳۰۰۰۰ وارداتی ۱۸میلیونه امامونتاز ایرانش ۳۰میلیون؟
خودروهم همینطورمملکت شده نمایشگاه چین
ایران فقط درگران کردن اجناس روزبه روزموفق تره!!@
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
البته به لطف مدیران لیبرالی و غرب پرست که معتقد بودن ایرانی ها فقط بلدن ابگوشت بزباش بپزن دیگه کور بود این همه پیشرفت علمی رو ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
خطای ما اعتماد به شما بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
پدر دامدار هارو در آوردی با جو کیلوی ۱۲ هزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
از جیب مردم ایران علوفه مفت بدن به دامدار که دام هاش رو پروار کنه بعد بره قاچاق کنه خارج از کشور پول هنگفت به جیب قاچاقچی بره ولی مردم ایران اینجا گوشت رو گرون بخرن؟
نخیر یارانه رو مستقیم بده به دست خود مردم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
قشنگ معلومه يه دامدار مرفه بي دردي ها دادا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
شیر های نفت قدرت خواستن توانستن رو ۵۰ یا ۶۰ ساله که از ما گرفته تنبلی منفعت طلبی عدم خود باوری وو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ابراهیم کمرشکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
به اميد خدا كمر دلال و فاسد و وطن فروش و دزد و مزدور و اجنبي پرست رو ميشكنه
شك نداشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
چون خودت نمی ری توی بازار نمی دونی چه خبره نمی دونی گرونی ها چه بلایی سر مردم آورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
به توان خودروسازان هم اعتماد کردید موفق شدید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
برادر این دولت یکی از طلبکاران اصلی مافیای خودرو سازی هست همه چیز را قاطی هم نکنیم باید زمان بگذرد و مردم هم کمک کنند تا درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
خودروسازی که دست غربگراها بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
سلام دلاور!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
راس میگی دزدیدین از جیب مردم خدا همتونو لعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ابطال دادنامه 179 دیوان عدالت اداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
یه عابر بانک میگیری پنج سال اعتبار داره و سر دوماه نوشته های روش پاک میشه و بعد شش ماه کار نمیکنه.چهل سال خودرو ساختید هیچی چهل سال ورزشگاه نمی‌تونید تعمیر بکنید چهل سال انرژی اتمی دارید می‌سازید و این شده وضع کشور.نمیخوهد دیگه رو پای مردم وایستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
منظور ازتوان داخلی گرانی ودست درجیب مردم بردن هست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بله ،هر موقع دست تو جیب مردم کردید و همه بار رو به دوش مردم انداختید ،موفق شدید . نمونه اش بورس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
به بالا سر خودتون دقت کنید که چه گنبد و بارگاهی برای پیرجماران درست کرده آید نه آن خانه محقر امام نه این ... هزینه اش از کجاست !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
تولید یعنی تکنولوژی به روز یعنی با فن آوری روز حرکت کردن نه اینکه هی زور بزنید و با تکنولوژی ۵۰ سال پیش مردم رو وادار به خرید کنید ...کارت ملی رو نتوانسته ایم تولید کنیم و انرژی اتمی هم بعد از هزینه ۳۰۰ میلیارد دلاری، برق نتوانسته به ما تحویل دهد به چی افتخار می کنید !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بدبختی ما هم از زمانی شروع شد که به مسولین اعتماد کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بد بختي ما از وقتي شروع شد كه گوشي افتاد دست شما بچه هاي بي تربيت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
یه عده میگن این دولت کاری نکرده:کیفیت نون بالا رفت ولی گرون نشد!برنج اواخر دولت روحانی خیلی گرون شد ولی الان خیلی بهتره!آقا جون تحریمیم یکم پشت دولت باشید،منم پولدار نیستم الان یه عده میگن وضعت خوبه نمیفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
نمیگم وضعت خوبه میگم خداشفات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ببخشید کی گفته الان برنج قیمتش خوبه بقران اخر دولت روحانی برنج خوزستان خریدیم ۳۰۰ هزار ۱۰ کیلویی الان تو ۹ ماه شده ۶۵۰ اولین چیزیک تو دولت رییسی گرون شد برنج برنج ب اندازه کافی کشت داخل داشتیم ک اگ تحریم هستیم ایهمه برنج خارجی از کجا میاد خیلی ارزونتر از برنج ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
اخرین قیمت برنج روحانی ۳۷ الی ۴۰ تومن بود الان ۸۰ تمونه تو شمال
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
درود بر تو
ما مردمی نیستیم که در عرصه های مهم پشت ذولت باییستیم
درسته که راهپیمایی و اسنا هستیم اما عرصه های مهم تری هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
این تیتری که روی این خبر زدید و بقول رییس جمهور گفته اید «هرکجا به تولید داخلی ...»میشه یکی از مصادیق اون رو بفرمایید ...کجا موفق بودیم واکسن های داخلی کرونا رو حج عربستان تایید نکرده !؟خودرو های داخلی که سالیانه هزاران هزار کشته میدهد انرژی اتمی بعد از سالیان سال مذاکره نتوانسته حتی برق مملکت رو تامین کند صنعت نفت کشور پس از ۱۰۰ سال قدمت خودکفا نشده ...به چی اعتماد کرده اید !؟فکر نکنید که افکار عمومی توان تجزیه و تحلیل را ندارند !!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
اخه نمیفهمم عربستان به ما چه
خود عربستان فایزر زده واسه مردمش امریکا فایزر زده اما امارشون بالاست
به همین برکت ما با همین برکت خودمون تونستیم امارو بیاریم پایین
لطفا خود تحقیر نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
به بهانه حمایت از تولید داخلی واردات خارجی را ممنوع کردن و تولید کننده داخلی حداکثر سواستفاده را می کند و کسی توان ندارد با ایشان برخورد کند این هم از مفهوم عدالتی که آقای رییس جمهور از آن دم میزند ...ال ای دی از تولید کننده داخلی با پول نقد خریداری کردم و فاکتور سه ماه صادر می کند و فروشنده قول کمتر دو هفته میدهد و بعد از ۹۱ روز تحویل میشود ...مردم تا کی و تا کجا باید تاوان بدهند !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
منظور شما از تکیه بر مردم الان مصداقش مالیات 10 درصدی (قانون میگذارد در دارایی) بر روی سود سپرده هاشون نیست که کسری بودجه را تامین کنید ؟ مگه قرار دادی با مردم میبندید و زیرش میزنید میشود تکیه بر مردم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
تو همه کشورها خصوصا کشورهای پیشرفته از مردم مالیات میگیرن حتی تا چهل درصد حقوقشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
قشنگ معلومه كه درآمدت مليارديه كه زورت مياد ماليات بدي
وگرنه يكي كه مثل من درآمد كمي داره ماليات آنچاني هم نميده، از ماليات دادنم شاكي نيس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
راست میگه ،مث واکسن برکت ،هیچ جا قبول نکردن ،رایگان میدن به کنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ما برکت زدیم از کادر درمان هم هستیم و کلی با بیماران سرو کار داریم راضی هستیم. مثل اسنترازنکا عوارض نداشت
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.ک
۰۹:۴۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
هر کجا به توان داخلی اعتماد کردین مثل خودرو ملت بیچاره ضررش رو کردند.چرا دروغ میگین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
تو چرا دروغ میگی؟ این همه تو سلولهای بنیادی و درمان ناباروری و صنایع دارویی پیشرفت داشتیم ندیدی؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.ک
۰۰:۴۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
برو بابا ملت به نون شب محتاجن سلول بنیادی چه دردی ازت دوا میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
آخرین روزهاتونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بله. هرجا اعتماد کردید فقط به نفع خودتون بود نه مردم. نمونه اش خودروسازی و صنعت ساختمان که نمونه اخرش رو در پروژه متروپل دیدیم. از این دست اعتمادها زیاد هست که جان و مال مردم بی اهمیت شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
تو یه سال ۶ میلیون رو سکه افتاده مواد غذایی ۴ برابر شده مصالح ساختمانی ۳ برابر شده ‌و....خیلی رو پای مردم ایستادید بهتر نیست یکم رو پای دولت وایستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
متروپل که در دولت روحانی ساخته شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
سید، همش تقصیر دولت قبله.اینو هی بگو و افتضاحات دولت خودت را پوشش بده.این دولت در همین سال اول افتضاح به بار آورد.خدا بقیه ی سال ها را ختم به خیر کنه.
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۰۹:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
این عدالت اقتصادیه مستمری من معلول شدید جسمی رو قطع کردی همش از این می ترسیدم بگم صد رحمت روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
اگر راست میگی در مورد شرایطی که عنوان کردی میتونی به بهزیستی و مراجع قضایی مراجعه کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
خودشم نمیدونه چی گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
جلوی تورم رو بگیرید مردم دیگه زیر فشار تورم له شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
رییسی مردم سفره ای ندارن بفهم خوب سفره ها رو بزرگتر کردی دیگ بدون سفره ایم همچیو ازمون گرفتن ختی ی پتیر بی ارزش ساده معمولی نون خالی دیگ سفره نمیخاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
مگه شما یارانه نمیگیری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
۳ سال شده که کارت ملی ما نیومده بابا شما هنوز تو کارت ملی گیر کردید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
جانم اگر از تیر ۹۸ به قبل ثبت نام کردی اومده اگر خیر که تا چند ماه دیگه میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
با سلام طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد؟؟ چرا مدام ما کارگران بیچاره شرکتی وپیمانکاری رو سرکار میزارن وامروز فردا میکنند؟؟ مگه دستور ان مقام محترم مبنی بر تسریع در طرح ساماندهی کارکنان دولت را پیوست طرح نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
برقراری فوق العاده خاص کادربهداشت ودرمان باضریب۳مطالبه اصلی و جبران بخشی از زحمات مدافعان مظلوم و جانفشان سلامت...لطفا"پیگیری و رسیدگی فرمایید...باسپاس وتشکر
Iran (Islamic Republic of)
تولید کننده مرغ گوشتی
۰۸:۵۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ما مرغدارها بیکار شدیم.فکری به حال ما کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
به شما اعتمادکردیم کلی گرانی درست کردید باید به چه کسان دیگری اعتمادکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
مخصوصا تو صنعت خودرو و واکسن که عالی عمل کردید. دست مریزاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
برادر این دولت یکی از طلبکاران اصلی مافیای خودرو سازی هست همه چیز را قاطی هم نکنیم باید زمان بگذرد و مردم هم کمک کنند تا درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بر اساس آمارهای رسمی همه‌گیری کرونا، آمریکا با بیش از ۸۵ میلیون مبتلا و بیش از یک میلیون قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با این بیماری قرار دارد و هند نیز با آمار بیش از ۴۳.۱ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار گرفته است. همچنین آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۳۱ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است. برزیل در عین حال با بیش از ۶۶۶ هزار جانباخته پس از ایالات متحده، دومین رکورددار تعداد قربانیان کووید ۱۹ در جهان محسوب می‌شود و پس از آن هند با بیش از ۵۲۴ هزار قربانی، سومین کشور به لحاظ ثبت بالاترین آمار مرگ و میر کرونایی در این فهرست جهانی است.

صفر شدن فوت شدگان کرونا در ایران بازخوردهای بسیاری به دنبال داشت؛ از اینستاگرام صفحه مجازی دفتر مقام معظم رهبری تا مردم و مسئولان در شبکه‌های اجتماعی.

در پست اینستاگرام سایت رهبر انقلاب آمده است: «ملت ما, مسئولین ما، مديران ما از تحريم استفاده كردند، در موارد زيادی به خودکفایی رسیدیم. ما اگر تحریم نبودیم، مثلا وقتی کرونا آمد، می‌رفتیم واکسن وارد می‌کردیم، دیگر به فکر تولید واکسن نمی‌افتادیم.
امروز در پنج، شش مرکز دارد واکسن تولید می‌شود؛ این یک افتخار و یک شرف است برای ملت ایران».
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
مگ واکسن کار دولت ایشون بوده؟؟؟؟ همه میدونن واکسنا زمان دولت روحانی خریده شدن ک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
دلت روحانی که همه چیز ربط میداد بهfatf ... ومردم را به کشتن میداد ...شماها خوب بلدید جای شهید جلاد عوض کنید
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۲:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
در ک واب ناشناس ۸ و ۵۸
جمهوری اشللمی کلا آمار سازی میکنه
تورم ۷۰ و ۸۰ د درصدی رو ۳۰ درصد اعلام مسکنه
مرگ و میر چند هزار نفری رو چند ده تاییاعلام میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس۹
۱۸:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس ۸.۵۸ چیزای که گفتی اولا که اکثرا امار سازی و مصرف داخلی برای کسانی امثال شما دارد .دوما به فرض درست بودن تعداد مرگ میر نسبت جمعیت با هم مقایسه کن بعد رتبه بندی انجام بده مثلا تعدادنفرات کشور هند با ایران مقایسه کن تا بفهمی چند برابر جمعیت ایران هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
کسی که اسم خودت رو گذاشتی ممد تو دروغ میگی
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۷:۵۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ریسی یه کاری با کشور کردی که هزار سال دیگه هم کشور درست نمیشه.اینقدر دستمزدها و اجناس قیمتشون رفته بالا.تورم ۱۰۰درصد کردی.وقتی امثال شما داریم چرا بگیم دشمن ما آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
دمت گرمممم گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۲۳:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
تورم 100درصدی در کلیه لبنیات اعم از شیر-پنیر-ماست-کره و..... ----تورم 500درصدی در روغن های خوراکی --------تورم 300درصدی ماکارونی ونان های صنعتی ------تورم 60درصدی درلوازم خانگی------------تورم میانگینی 70درصدی درکلیه اجناس موجود دربازار ------این نرخ تورم ها از یک ماه پیش تا حالا بوده است بنابراین دولت رییسی راه رییس جمهوران قبلی رارفت وباوضع بسیار بدتری هم رفت این در دوره اولش که هنوز یکسال هم نشده این هم گندزد به کشوروپول ملی وارزش آن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
فعلا که واکسن برکت رو عربستان قبول نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
متاسفانه ما همیشه خوتحقییریم
واکسن برکت را بهداشت جهانی تایید کرده عربستان کیلویی چنده؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
کی تایید کرده؟؟؟؟؟ اصلا تایید نشده اگ تایید میشد میذاشان خجاج برن خخخخخ ...بعدشم هر واکسن ایرانی ساخت دولت قبل بود ن رئیسی ک الان داره پزشو میده آخییی کرونا تموم شد واکسنا ایرانی موندن رو دسشون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
مردم خودمون قبول ندارن چه انتظاری از کشورهای دیگه داری
مردم خودمون رو با سیاستتون از اسلام فراری دادین کشورهای دیگه رو میخواین مسلمون کنین
ب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
شما مفهوم عدالت به معنی عام و خاص اسلامی را نمی‌دانید و همیشه افرادی مثل شما با تفکرات شخصی بدون الهام از اصل آن سعی در وضع قوانین انقباضی در جامعه کرده اید تا بصورت موقت آبی روی آتش خشم مردم بریزید .شما اگر معنی عدالت را می‌فهمیدید نباید برای تفکرات postانقلاب اسلامی برای مردم رفراندوم می گذاشتید برای موارد اتمی که مملکت را به مذاکرات ۲۰ ساله که نفت و ...را برای اداره مملکت به تاراج گذاشتید رفراندوم برگزار می کردید برای عدم بازپس گیری خسارت جنگ از عراق رفراندوم برگزار می کردید و .... شما نمی دانید و نمی خواهید بدانید آنکس که نداند و نداند که نداند ...در جهل مرکب ابدالدهر بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
فعلا" که دولت حمله کرده به سفره مردم !!! مردم گرسنه تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ایی حرفو باید با طلا نوشت ...احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بفرمایید برای قیمت دلار چه برنامه ای دارید دلار تو یه ماه از ۲۶ شده ۳۲ تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
چرا تشنج ساختگی درست می کنید و به دروغ اعلام می کنید که دلار 32 تومان شده..بابا تیشه به ریه خودتون نزنید لاقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
راس گفتن دولت میگه ایقد مردم بخرن ۳۲ هس تورم تک رقمی کو رییسی خجالت بکش .....تورم را تک رقمی وبعد ب صفر میرسانیم تو ک بقولا سیدی هم دروغگو از اب دراومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
برنامه همیشه بوده و هست منتها هیچ کدوم از برنامه ها به نتیجه مطلوب نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
پاسخ به ناشناس ۸:۴۰
ببخشید ۳۱،۷۰۰ هست ۳۲ نیست این همه افزایش قیمت رو ول کردی چسبیدی به ۳۰۰ تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
برنامشون اینه که به سایت ها و کانالهایی که قیمت لحظه ای دلار را اعلام میکردن دستور بدن دیگه اعلام نکنن. فکر کردن مثلا اگر قیمت را تو اینترنت اعلام نکنن قیمت دلار نمیره بالا. همینقدر کم فهم
Singapore
ناشناس
۰۷:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
تا آنجا که به یاد داریم تولیدکنندگان داخلی جز تو شیشه کردن خون مردم کار دیگه‌ای نکرده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
همه دارن از ایران خودرو و سایپا یاد میگیرن ...سه قبل از ارایه کالا پول را دریافت می کنند و بعد با کلی پیگیری و اعصاب خوردی تحویل می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
احسنتم ولاغیر
Singapore
ناشناس
۰۷:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
تا آنجا که به یاد داریم تولیدکنندگان داخلی جز تو شیشه کردن خون مردم کار دیگه‌ای نکرده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
فقط تولیدکنندگانی که از لیبرالها خط می گیرند دارند سو استفاده می کنند نه همه تولید کننده ها...در ضمن تولید کننده داخلی یعنی اشتغال برای جوونامون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
من هفت ماهه منتظره کارت سوخت هستم لطفا با تکیه بر توان داخلی این کارت سوخت مارو بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
مخصوصا توان بچه های کلاس پنجمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
که خودت هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
مثل متروپل!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
مترو پل که زمان دولت خودتون ساخته شد و مدال هم اهدا کردید بعد حالا شد تقصیر این دولت...!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
او زمان همین رئییسی هم پست ومقام داشت رئیس قوه قضاییه کم پستی نبود وظاهرا همه مسئوولین بودن متروپل جرا ۲ ماه پیش ریزش نکرد؟؟؟؟؟؟؟ اینو همه میدونن چرا الان؟؟؟؟ ی حادثه عمدی ک گثافت کاریا دولت از ییادها بره یکم هوشیار باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
برقراری فوق العاده خاص کادربهداشت ودرمان باضریب۳مطالبه اصلی و جبران بخشی از زحمات مدافعان مظلوم و جانفشان سلامت...لطفا"پیگیری و رسیدگی فرمایید...باسپاس وتشکر
Netherlands
ناشناس
۰۵:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
در رویا و پر رویی بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ودروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
اگر توان داخلی داری مشکل گرانی رو حل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
جالبه ۳۲ سال که اصلاح طلبان بودند ساکت بودید حالا از ساکتی درآمدید
Iran (Islamic Republic of)
جوان
۰۱:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
از وضع اقتصادی مردم معلومه چقدر موفق بودید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
رای کنسرتی سال ۹۶دهمین مردم باعث مشکلاته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
مثلا کجا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
از خودرو سازی شما معلومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
از موشک و دارو و نانو و هسته ای و غیره معلومه
آخرین اخبار