رونق بازار سازندگان اسلحه‌های کوچک در آمریکا

سود سازندگان اسلحه‌های کوچک در بازار آمریکا در بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۰ میلادی ۳ برابر شده است.

فقط شرکت‌های بزرگ اسلحه‌سازی در آمریکا نیستند که سود بسیار زیادی از تولید و فروش اسلحه کسب می‌کنند، بلکه سود سازندگان اسلحه‌های کوچکتر در بازار سلاح آمریکا در بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۰ میلادی ۳ برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری آرتی، تنها در سال ۲۰۲۱ بازار اسلحه، حدود ۷۰ میلیارد دلار به اقتصاد آمریکا پمپاژ کرد و این نشان دهنده اوج افزایش ۶۹۴ درصدی مجوز‌های «نوع ۷» که اجازه تولید و فروش اسلحه در آمریکا را می‌دهد، است.


بیشتر بخوانید:


یکی از تولید کنندگان سلاح در آمریکا در دفاع از جهش جرم و جنایت به «یاهو نیوز» گفت: «مردم مشکل دارند. بدیهی است که من نمی‌خواهم اسلحه‌هایم از این طریق (استفاده در جرم و جنایت و خشونت‌ها) استفاده شود، اما هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم تا در آن مرحله از این اقدامات جلوگیری کنم.»

این در حالی است که با افزایش نگرانی‌ها درباره اعمال محدودیت‌های جدید در فروش سلاح در آمریکا، مردم این کشور خرید تسلیحات خود را افزایش دادند.

به تازگی در تیراندازی مرگبار در یک مدرسه ابتدایی در تگزاس آمریکا، ۲۱ تن، از جمله ۱۹ کودک جان خود را از دست دادند. همچنین در جریان تیراندازی دسته جمعی پنجشنبه هفته گذشته در مریلند هم چندین نفر قربانی شدند.

پیش از این فرماندار اوهایو با امضای قانونی تأیید کرد کارکنان مدارس این ایالت از پاییز سال جاری می‌توانند با اسلحه به مدارس بروند.

خرده‌فروشان و تولیدکنندگان جلیقه‌های ضد گلوله در آمریکا از افزایش فروش این جلیقه‌ها در مدارس ابتدایی این کشور به دلیل تیراندازی‌های مرگبار اخیر خبر داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۰:۵۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
خوبه ما اسلحه هامونو تحویل دادیم رفت پی کارش راحت شدیم. کسی که از مرگ میترسه به اسلحه وابستگی شدید داره. اسلحه مال جنگه نه مال زندگی. مثلا منم یه سیمین اف بزارم تو جهاز دخترم. یه وقتی لازمش بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
با این دزد بازار منم با حمل اسلحه کوچیک یک بار مصرف و یک بار شلیک موافقم
آخرین اخبار