استاندار ایلام:

نقش فرودگاه ایلام در تسهیل تردد زوار حائز اهمیت است

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع عملیات برای تکمیل ترمینال فرودگاه شهدای ایلام گفت: با اختصاص اعتبارات لازم برای این پروژه مهم، می‌توان خدمات ارزنده‌ای به زائران عتبات عالیات ارائه کرد.

حسن بهرام نیا ، استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خواستار راه اندازی ترمینال فرودگاه شهدای ایلام تا اربعین امسال شد و گفت: اربعین امسال در گرم‌ترین ماه سال برگزار می‌شود و حدود ۶۵ درصد زائران عتبات عالیات از مرز مهران تردد می‌کنند که در این راستا افتتاح ترمینال فرودگاه شهدای ایلام باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

او با تاکید بر تسریع عملیات برای تکمیل ترمینال فرودگاه شهدای ایلام گفت: با اختصاص اعتبارات لازم برای این پروژه مهم، می‌توان خدمات ارزنده‌ای به زائران عتبات عالیات ارائه کرد.

استاندار ایلام با اشاره به اهمیت بالای فرودگاه شهدای ایلام در ایام اربعین گفت: در راستای تردد بالای زائران در ایام اربعین می‌طلبد که ترمینال این فرودگاه تا هفته دولت و یا حداکثر تا اربعین برای خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات به بهره برداری برسد.

او با اشاره به اینکه در سال ۹۲ ، سه میلیارد تومان برای ترمینال فرودگاه در نظر گرفته شد، گفت: ثبت ۶۰ پرواز روزانه در فرودگاه ایلام، نشانگر پتانسیل بالای این فرودگاه است که نیاز است با توجه به پیش رو بودن اربعین بیش از گذشته این فرودگاه تجهیز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.