استاندار آذربایجان‌غربی:

وعده بدون نتیجه به مردم نمی‌دهیم

استاندار آذربایجان غربی گفت: در سفر‌های شهرستانی، وعده بدون نتیجه به مردم نمی‌دهیم و یک تیم، پیگیر اقدامات در راستای وعده‌های داده شده در این سفرهاست.

محمدصادق معتمدیان در جمع مردم روستا‌های یاریم‌قیه از توابع بخش بازرگان شهرستان ماکو گفت: حضور خدمتگزاران مردم در روستاها، شهر‌ها و بخش‌ها نشان دهنده عزم جدی برای حل مسائل و مشکلات مناطق مرزی و عقب افتاده است.

او می گوید: امروز با همه ظرفیت مدیریتی آذربایجان غربی در جمع مردم شهرستان ماکو هستیم تا در خدمت مردم باشیم و برای بهبود شرایط زندگی آنان کمک کنیم که البته در این سفر نیز نظیر سفر‌های پیشین، دنبال وعده‌ای نیستیم که عملی نشود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: شرایط اقتصادی کشور از جمله تحریم‌ها و فشار‌های مالی، مشکلات جدی هستند، ولی ما نیز  مصمم هستیم تا برای بهبود شرایط همه توان خود را به کار بگیریم.

معتمدیان گفت: دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت از مناطق محروم و کمتربرخوردار بسیار جدی است و در صدد هستیم شرایط مناطقی را که به هردلیلی زیرساخت‌ها در آن‌ها فراهم نشده، بهبود ببخشیم.

او می گوید: البته باید توجه داشت که با یک سفر، همه مشکلات حل نمی‌شود.

او گفت: مسوولان آذربایجان غربی، نمایندگان و مدیران بخش‌های مختلف در تلاش هستند تا زمینه رضایت مردم را فراهم کنند و مردم بدانند که بهترین لحظات ما زمان خدمت به مردم بوده و بدترین لحظات ما هم مشاهده ناامیدی مردم از بهبود در زمان بیان مشکلات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.