فرمانده جدید تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش مهاباد معرفی شد

با حضور فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نزاجا، سرهنگ عیسی بیات به عنوان فرمانده جدید تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش مهاباد معرفی شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا در این مراسم گفت: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان از هر ابزار و دسیسه‌ای برای ضربه زدن به وحدت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده‌اند، اما تاکنون با توکل به خدا، فرمایشات مقام معظم رهبری و عشق به راه شهدا در تمام این صحنه‌ها چیزی جز شرمساری و شکست نصیبشان نگردیده است.

امیر سرتیپ حاجیلو گفت: دشمنان جمهوری اسلامی وقتی قدرت و صلابت نیرو‌های مسلح و آمادگی و عشق فرزندان این مرز و بوم را در مسیر دفاع از کیان کشور دیدند از جنگ سخت و رو در رو به جنگ نرم روی آورده اند به همین دلیل است که امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به آگاهی بخشی بیشتر برای عموم مردم و یکپارچگی و وحدت ملی داریم.

وی گفت: امروز ساختار نیرو‌های مسلح به روز، توانمند و پیش رونده است و برای مقابله با تمام طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان قسم خورده ایران عزیزمان آمادگی کامل دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا گفت: دشمن تاکنون تنها گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح را دیده و درصورتی که تنها بخشی از امنیت، رفاه و آرامش مردم به خطر بیافتد آن موقع است که آسمان و زمین برای آنان در هر جا که باشند و عملیات را از هر نقطه جغرافیایی که برنامه‌ریزی کنند تاریک، لرزان و ناامن خواهد شد.

امیر حاجیلو گفت: امروز همکاری و همراهی با رژیم جعلی صهیونیستی به بهانه‌ها و اهداف مختلف در منطقه چیزی جز دشمنی آشکار، شکست برای این رژیم، استکبار و حامیانش در پی نخواهد داشت.

"سرهنگ عیسی بیات" به عنوان فرمانده جدید تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش مهاباد معرفی و از "امیر سرتیپ دوم گلیج" فرمانده سابق هم قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.