تعیین تکلیف ۱۷ پرونده در هیئت عالی تجدید نظر و رسیدگی به شکایات وزارت علوم

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم و دبیر هیئت عالی تجدید نظر گفت: اولین جلسه هیئت عالی تجدید نظر و رسیدگی به شکایات وزارت علوم برگزار شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم و دبیر هیئت عالی تجدید نظر گفت: اولین جلسه هیئت عالی تجدید نظر و رسیدگی به شکایات این وزارت به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و موضوع مصوبه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد.

مرتضی فرخی اظهار داشت: در این جلسه که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیر سابق این شورا، معاون آمورشی وزیر علوم و اعضای حقیقی هیئت عالی تجدید نظر در دوره جدید تشکیل شد، هفده پرونده مورد بررسی قرار گرفتند و تعیین تکلیف شدند. همچنین اعضای هیئت عالی با اصلاح تبصره‌ای با شیوه نامه رسیدگی و تجدیدنظرخواهی موافقت کرده اند.

فرخی گفت: بر اساس مصوبه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی که در سال ۱۳۹۴ تصویب شده است؛ آن دسته از شکایات اعضای هیئت علمی و کارکنان که در موضوعات علمی و پژوهشی است از شمول طرح در دیوان عدالت اداری خارج و در هیئت عالی تجدید نظر بررسی و تعیین تکلیف می شود. 

وی افزود: اعضای هیئت عالی تجدید نظر مصوب کردند جلسات این هیئت حداقل ماهی یک بار تشکیل و پرونده های ارجاعی ار کارگروه‌های هیئت علمی و دانشجویی تعیین تکلیف شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار