کیفیت تور دوچرخه‌سواری ایران آذربایجان بعد از ۲ سال وقفه قابل توجه است

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: بعد از ۲ سال وقفه به دلیل همه گیری کرونا، امسال تور بین المللی دوچرخه سواری ایران آذربایجان با کیفیت مطلوبی در حال برگزاری است.

رسول هاشم کندی گفت: دیروز شاهد برگزاری اولین مرحله از دوره سی و پنجم تور بین المللی دوچرخه سواری ایران آذربایجان بودیم که بدون حادثه خاص و به بهترین شکل ممکن برگزار شد و با وجود اینکه ۲ سال به دلیل پاندمی کرونا در برگزاری مسابقات دچار وقفه شده بودیم، سطح رقابت‌ها قابل توجه بود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این دوره همانند ادوار قبلی به بهترین نحو برگزار شود، افزود: سطح مسابقات با حضور تیم‌های با کیفیت با رکابزنان مدعی بالاست و انتظار داریم دوچرخه سواران کشورمان نیز به موفقیت دست یابند.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به عملکرد رکابزنان کشورمان گفت: در مراحل بعدی با توجه به شرایط مسیر انتظار درخشش از سوی رکابزنان کشورمان بالاست هرچند دوچرخه سوارانی که از سه قاره جهان شرکت کرده اند، کیفیت بالایی دارند.

هاشم کندی افزود: تلاش ما افزایش کمی و کیفی تیم‌ها در ادوار بعدی است تا شاهد حضور کشور‌های بیشتر نیز در تور باشیم.

وی در خصوص برگزاری تور با همراهی سایر کشور‌ها گفت: برگزاری مسابقات با کشور‌های دیگر چندان متداول نیست هر چند در دو دوره از رقابت‌ها با همکاری کشور جمهوری آذربایجان در نخجوان برگزار شد با این حال شرایط در داخل کشور با توجه به استاندارد‌ها برای برگزاری آماده‌تر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.