روبیکا با تمام توان از اطلاعات کاربران محافظت می‌کند

مدیر اپلیکیشن روبیکا گفت: در حد جان از اطلاعات کاربران محافظت می‌کنیم. دسترسی ویژه‌ای در حالت عادی وجود ندارد؛ اطلاعات کاربران پیش ما محفوظ است.

حدادی گفت: محدودیت های اینترنت سه تا پنج برابر به رشد تعداد کاربران کمک کرده است؛ اما می‌دانیم پایدار نیست و بلافاصله بعد از رفع محدودیت بخش عمده‌ای از این افزایش، کاهش پیدا خواهد کرد. ما دوست داریم کاربران این مهاجرت را به دلیل یک مزیت انتخاب کنند نه از روی اجبار.

او گفت: اپراتور‌ها هم از این محدودیت ها متضرر شده اند. روبیکا یک سوپر اپلیکیشن از شبکه‌های اجتماعی است. برنامه ای که در حوزه سرگرمی فعالیت می کند؛ اگر کاربر از فضای ما لذت ببرد، استفاده می‌کند. ما در این راستا تلاش می‌کنیم که خود کاربر از استفاده از روبیکا لذت ببرد و آن را انتخاب کند.

مدیر پایش محتوای روبیکا نیز گفت: در زمینه حفاظت از اطلاعات کاربران مکاتباتی با قوه قضائیه و فعالان فضای مجازی داشته ایم. اگر موردی باشد که دستور قضائی برای آن صادر شود، ما همکاری می کنیم. در غیر این صورت اطلاعات کاربران کاملا محفوظ است‌.

مدیر روبیکا همچنین در این باره تاکید کرد: در حد جان از اطلاعات کاربران محافظت می‌کنیم. دسترسی ویژه‌ای در حالت عادی وجود ندارد و اطلاعات کاربران پیش ما محفوظ است.

حدادی درباره حمایت از این اپلیکیشن داخلی گفت: دوستانمان در وزارت ارتباطات حمایت‌های مختلفی از ما می‌کنند. ما حمایت مالی نگرفته ایم. نیاز نداریم و در همین فضا شرایط مالی خوبی داریم.

او ادامه داد: همراه اول هرگز سهامدار صد در صدی روبیکا نبوده است؛ نه با واسطه و نه صد در صدی. ایرانسل و همراه اول هریک ۴۰ درصد سهام از روبیکا دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.