استاندار زنجان:

روایتگری صحیح از جمهوری اسلامی کنشگری مثبت برای نظام ایجاد می‌کند

استاندار زنجان گفت: روایتگری درستی از جمهوری اسلامی نداریم درحالی که روایتگری صحیح از نظام منجر به کنشگری مثبت برای آن خواهد شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اتفاقات ۲ ماه اخیر در کشور را درس عبرت برای همگان بیان کرد و گفت: اگر روایتگری درستی از جمهوری اسلامی نداشته باشیم نمی توانیم حرکت روبه رشد و پیشرفت آن را نشان داده و مردم را با خود همراه کنیم.

وی با بیان اینکه باید با مردم گفت و گو و اصل نظام جمهوری اسلامی را تبیین کنیم، یادآورشد: برانگیختن عِرق ملی لازمه پیشروی و رسیدن به اهداف متعالی در کشور است.

افشارچی اظهار داشت: هم اکنون حجم زیادی از رسانه های مختلف، نظام جمهوری اسلامی را با شدت هرچه تمام تر تحت فشار قرار داده اند و ما در این شرایط موظف هستیم از ابزارهای اطلاع رسانی به بهترین نحو ممکن به نفع نظام استفاده کنیم.

استاندار زنجان یکی از مشکلات در حوزه اطلاع رسانی را بازگو نکردن عملکردها، آنچه بودیم و آنچه که به سوی آن در حرکت هستیم دانست و تصریح کرد: این نوع اطلاع رسانی سدی محکم در برابر دروغ پراکنی و تبلیغات منفی دشمنان خواهد بود.

افشارچی با بیان اینکه روایت درست از انقلاب اسلامی حتی از سوی دوستداران نظام هم انجام نشده است، خاطرنشان کرد: کارآمدی های بسیاری داریم اما باید به نقاط ناکارآمد نیز حساس بوده و برای رفع آنها همت و توجه جدی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید روایت متفاوتی از حرکت جمهوری اسلامی به مردم ارائه دهیم تا آنگونه که باید فکر کنند و در اصل، روایت این است که باید به مردم تفیهم کنیم که ایران از کشوری سلطه پذیر به سوی کشوری حرکت می کند که دیگر سلطه پذیر نیست و در این مسیر مشکلاتی را نیز متحمل می شویم.

افشارچی یادآورشد: مسئولان باید ماده اولیه لازم را به رسانه ها و ابزارهای اطلاع رسانی ارائه کنند تا شاهد تولید محتوا، خروجی مناسب و امید آفرینی در بین عموم مردم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.