پوتین: غرب از تاکتیک «تفرقه بینداز و حکومت کن» استفاده می‌کند

رئیس‌جمهور روسیه در اظهاراتی گفت که کشورش در رابطه با اوکراین در جهت درستی عمل می‌کند.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در اظهارات روز یکشنبه خود گفت که کشورش در رابطه با اوکراین در جهت درستی عمل می‌کند و خاطرنشان کرد که مسکو "به سادگی چاره‌ای جز حفاظت از منافع خود و مردمش ندارد. "

وی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیه-۱ گفت که هدف کرملین "اتحاد مردم روسیه" است و هدف مسکو همواره حل و فصل اختلافات خود از راه‌های مسالمت آمیز و طریق مذاکره است.

پوتین خاطرنشان کردند: ما آماده مذاکره با همه دست اندرکاران درباره راه حل‌های قابل قبول هستیم، اما این به آن‌ها بستگی دارد - ما نیستیم که از مذاکره امتناع می‌کنیم، آن‌ها هستند.

رئیس‌جمهور روسیه قدرت‌های غربی را متهم کرد که از تاکتیک «تفرقه بینداز و حکومت کن» برای دستیابی به آنچه در اوکراین می‌خواهند استفاده می‌کنند و کی یف را از مذاکره با مسکو باز می‌دارند.

پوتین در گفتگو با شبکه تلویزیونی روسیه-۱ گفت که مسکو از سال ۲۰۱۴ در تلاش برای یافتن راه حل دیپلماتیک برای مشکلات خود با اوکراین بوده است، اما مخالفان مانع می‌شوند.

رئیس جمهور روسیه در واکنش به ارسال سامانه دفاع هوایی پاتریوت آمریکا به اوکراین گفت که مطمئن است که روسیه می‌تواند سامانه‌های موشکی پاتریوت آمریکا را نابود کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار