برگزاری محفل ادبی شب شعر استانی جان فدا در تربت جام

همزمان با فرارسیدن شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی محفل ادبی شب شعر با حضور شاعران استانی در محل سینما وحدت تربت جام برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار ابراهیم بیدل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامی داشت یاد و نام خاطره شهیدان حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس شهدای مقاومت، شهدای انقلاب اسلامی و با قدردانی از شاعران شرکت کننده در این محفل ادبی گفت: انسان مومن با سه ویژگی رازداری، مداراکردن بامردم و تحمل درسختی‌ها و مصائب شناخته می‌شودو شهید حاج قاسم سلیمانی با این سه ویژگی ماندگار شد.

او افزود: سردار دل‌ها با همراهی مردم در مقابل فتنه‌های استکبار جهانی مقاوم ایستاد و در جهان هستی ثابت کرد که حق ماندنی است و در این مسیر هیچگاه دچار شک و تردید نشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام ادامه داد: سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی هیچ اندوخته‌ای در دنیا نداشت و حتی منزلش را هم به بیت الزهرا (س) اختصاص داد.

سرهنگ بیدل بیان کرد: شهید سلیمانی با ولایت زندگی کرد و با ولایت حرکت کرد و به عنوان یک سرباز از نفس خودش عبور کرد وبا تقدیم جان خود درجهان ماندگار شد.

در ادامه این محفل ادبی شاعران استانی و شهرستانی تازه‌ترین آثار خود را در ارتباط با شهیدان‌سلیمانی، ابومهدی المهندس و آزاد قرائت کردند و مورد تشویق حاضران قرارگرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار