شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای همه‌ی ما یک واجب شرعی است

امام جمعه ارومیه گفت: ۲۲ بهمن میدان مسابقه و صحنه امتحان است و شرکت در راهپیمایی این روز واجب شرعی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه امروز در خطبه های نماز جمعه ارومیه در مصلالی امام خمینی  ضمن تبریک ایام اله دهه‌ی فجر گفت:  این انقلاب بزرگ مرهون خون هزاران شهداست و از خدا میخواهیم در روز قیامت در مقابل شهدا روسفید باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی  با بیان اینکه ۲۲ بهمن پشتیبان انقلاب است و نشان می‌دهد مردم از نظام دست نکشیده اند، بر حضور مردم در راهپیمایی این روز تأکید کرد و گفت: ۲۲ بهمن میدان مسابقه و صحنه امتحان است و شرکت در راهپیمایی این روز واجب شرعی است. مردم باید وظیفه شناس باشند و در راهپیمایی شرکت کنند.

وی با اشاره به وقوع زلزله خوی و خسارات وارده بر این مناطق افزود: دولت اقدامات خوبی از جمله تسهیلات بانکی برای مردم در نظر گرفته و مردم نوع دوست کمک‌های نقدی خود را به حساب ۱۰۰ امام راحل واریز کنند تا به بازسازی مساکن کمک شود.

نماینده، ولی فقیه در استان لازمه ظهور نصرت الهی را صبر و استقامت و ولایت مداری بیان کرد وگفت: همچنین مراقبت از سرحدات سرزمینی، فکری، اجتماعی، سیاسی، بصیرت و تقوا پیشه کردن باعث پیروزی حق بر باطل می‌شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت بصیرت در تمییز حق و باطل، گفت: در اغتشاشات اخیر نبود بصیرت در بین عده‌ای سبب ایجاد مشکلات و اغتشاشات شد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه سنت‌های الهی محقق می‌شود، گفت: خداوند قوانین و سنت‌هایی دارد که از اول خلقت وجود دارد و قابل تغییر نیستند، علاوه بر شکرگزاری و کفران نعمت، مسئله پیروزی حق بر باطل نیز از جمله سنت‌های الهی است.

وی با تأکید بر اینکه پیروزی جبهه حق بر باطل بی شک محقق می‌شود، گفت: اگر چه ممکن است مبارزه حق بر باطل کمی طول بکشد یا مشکلاتی در این مسیر باشد، اما امری لایتغیر است و این سنت اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.