ایران و هند فینالیست های جام جهانی کبدی جوانان جهان

تیم ملی کبدی جوانان جمهوری اسلامی ایران با پیروزی مقابل نپال به دیدار نهایی کبدی قهرمانی جوانان جهان رسید و حریف هند شد.

تیم ملی کبدی جوانان جمهوری اسلامی ایران در دیدار نیمه نهایی قهرمانی جهان بازی را با  ۲۳ امتیاز فاصله با نتیجه ۶۰ بر ۳۷ تیم ملی نپال را شکست داد و راهی دیدار فینال شد.

دیدار ۲ تیم ملی کبدی ایران و نپال از ساعت ۱۷ امروز جمعه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد که در پایان تیم ملی ایران با ارائه یک بازی مقتدرانه همچون سه دیدار قبلی مقابل حریف به برتری رسید.

کبدی کاران جوان ایرانی در مرحله مقدماتی هم تیم‌های اوگاندا و چین تایپه و در یک‌ چهارم نهایی هم تیم بنگلادش را از پیش رو برداشته بودند.

تیم ملی کبدی جوانان هند هم با پیروزی مقابل پاکستان به دیدار نهایی مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان رسید و حریف ایران شد.

دومین دیدار نیمه نهایی کبدی جوانان جهان از ساعت ۱۸ بین ۲ تیم هند و پاکستان در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد که در این دیدار از همان ابتدا تیم هند بازی را در دست گرفت و در پایان با نتیجه ۷۵ بر ۲۹ به برتری دست یافت.

با این نتیجه تیم‌های ملی ایران و هند فردا، شنبه به مصاف هم می روند تا قهرمان دومین دوره رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان در ارومیه مشخص شود.

پاکستان و نپال سوم‌ مشترک شدند

تیم‌های پاکستان و نپال هم با باخت مقابل حریفان در دیدار نیمه نهایی به مقام سوم مشترک رقابت‌ها بسنده کردند.

تیم ملی هند با گذشتن از سد تیم‌های بنگلادش و تایلند در مرحله گروهی و چین تایپه در مرحله یک‌چهارم نهایی به دیدار نیمه‌نهایی رسیده بود.

دومین دوره رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان، عصر فردا شنبه با برگزاری دیدار نهایی تیم‌های ملی ایران و هند به پایان خواهد رسید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.