تجلیل از ۱۸۰ معلم نمونه کهگیلویه و بویراحمدی در هفته بزرگداشت مقام معلم

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمان نمونه در ۱۳ شهرستان و منطقه در هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل می‌شوند.

ایمان سبحان نژاد در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه‌های هفته معلم استان افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته مقام معلم ۲۰۰ برنامه فرهنگی در سطح شهرستان‌ها و مناطق پیش بینی شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع آموزش وپرورش استان با بیان اینکه برای انتخاب معلمان نمونه در سطح استان هزار و ۲۰۳ نفر متقاضی معلم نمونه بودند، ادامه داد: از این تعداد ۱۸۰ معلم، مدیر، معاون، مشاور و معلم یار به عنوان معلمان نمونه منتخب شهرستانی، منطقه‌ای و استانی انتخاب شدند که در هفته بزرگداشت مقام معلم از آنان تجلیل خواهند شد.

او گفت: در شهرستان‌های استان نیز برنامه‌های متفاوتی با حضور معاونان مدیرکل، فرمانداران و بخشداران برگزار می‌شود که تلاش می‌شود با همکاری همه دستگاه‌ها هفته مقام معلم به بهترین شکل ممکن برگزار و از تلاش‌های جامعه فرهنگی استان تقدیر شود.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش استان، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با نماینده، ولی فقیه و ائمه جمعه در سطح استان، دیدار با خانواده معلمان شهید، همایش پیاده روی و کوهنوردی، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش و پرورش قبل از خطبه‌های نماز جمعه، گفتگوی تلویزیونی و رادیویی، تجلیل از معلمان نمونه استانی وشهرستانی، نشست خبری با خبرنگاران، تجلیل از فرزندان شهید فرهنگی و مسابقه کتابخوانی از کتاب استاد شهید مطهری را از برنامه‌های پیش بینی شده در هفته بزرگداشت مقام معلم در استان عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۹:۱۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
معلمان نمونه ای که رابطه ای وپارتی بازی وخطی انتخاب کردید.