نقش فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با کرونا

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ سازی تاثیر بیشتری از اعمال محدودیت در مقابله با کرونا دارد و جامعه فرهنگیان در این خصوص نقش مهمی ایفا می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، استاندار در آئین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، گفت: امیدوارم شرایط مناسب برای حضور دانش آموزان و معلمان در کلاس‌های درس فراهم شود.
 
حسین کلانتری افزود: اگر دنبال عبور از شرایط خطرناک کرونا هستیم باید به یک مفهوم مشترک برای مقابله با کرونا برسیم.
 
او بر فرهنگ سازی در مبارزه با کرونا تأکید کرد و گفت: نقش فرهنگیان در فرهنگ سازی برای مبارزه با کرونا می‌تواند تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

استاندار با اشاره به جایگاه و ارزش تفکر شهید مطهری گفت: اگر شهید مطهری امروز در جامعه دارای جایگاه ارزشمندی است، ناشی از زحمات و مجاهدت‌های این عالم وارسته است.
 
کلانتری بیان کرد: انسانی که دارای تقوا باشد مطابق با آموزه‌های دینی و قرآن کریم، خداوند متعال معلم انسان می‌شود.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر دنبال تأثیرگذاری و خدمت صادقانه به مردم هستیم، باید مجاهد و تلاش گر باشد.
 
او افزود: یک معلم موفق و شاخص باید آگاه به مسائل و به روز باشد و اخلاق حسنه را سرلوحه کار و فعالیت قرار بدهد.

کلانتری به رعایت عدالت و انصاف در زندگی اشاره کرد و گفت: اگر دنبال زندگی خدایی و مطابق با قرآن هستیم، باید با مردم شفاف باشیم و اگر یک معلم با مردم نیکو سخن بگوید، به طور قطع آن سخن‌ها در مردم اثر می‌کند.
 
او بیان کرد: معلمان باید تلاش کنند به آموزه‌های دینی عمل کنند تا جامعه به سمت یک جامعه قرآنی و الهی پیش برود.

مقام ارشد اجرایی استان گفت: فقط مدرسه هست که می‌تواند روابط عاطفی و عشق و علاقه بین معلم و دانش‌آموزان را برقرار کند و امیدواریم که با برچیده شدن سایه منحوس ویروس کرونا این مسیر مقدس فراهم شود.
 
کلانتری با تاکید بر اینکه یک آموزگار می‌تواند منبع تحول باشد افزود: بدون شک یک معلم با حسن رفتار خود می‌تواند مدیران توانمند در آینده را تربیت کند.
 
گفتنی است در این آئین با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ۲۱ نفر از معلم‌های استان به نمایندگی از سایر معلم‌های نمونه استان تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ع
برچسب ها: 12 اردیبهشت ، روز معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.