۲۴ ساعته شدن تردد زوار به خصوص در اربعین امسال

سرپرست فرمانداری قصرشیرین از رایزنی مسئولان و پیگیری مجدانه مسوولان با طرف عراقی در راستای ۲۴ ساعته شدن تردد زوار به خصوص در اربعین امسال برای عزیمت به عراق و بازگشت به کشورمان خبر داد.

محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : یکی از اولویت‌های کاری ما در سال ۱۴۰۲ اربعین است که با تلاش مدیران شاهد کسب جایگاه دوم در بین استان‌های هدف بودیم و باید ضمن حفظ این جایگاه بتوانیم آن را ارتقا دهیم.

وی اظهار کرد: در اربعین سال گذشته بیش از ۵۱۰ هزار نفر زائر از مرز خسروی تردد کردند که پیش بینی ما این است امسال این رقم افزایش ۲ برابری داشته باشد و نیاز است تمام مشکلات و نواقص را برطرف کنیم و با یک کار جهادی بتوانیم برنامه ریزی لازم را ضمن مطالبه گری از ادارات کل برای بهبود زیرساخت‌های اربعین در شهرستان داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت:خلایی که اربعین سال گذشته داشتیم در رابطه با مسایل فرهنگی و معنوی بود، چون اساس اربعین بر ارتقای معنوی زائر است و ما اگر خادم الحسین هستیم باید برای زائر از نقطه حرکت تا پایان مقصد برنامه ریزی فرهنگی و معنوی داشته باشیم و باید کمیته فرهنگی را در این زمینه فعال کرده و یک بسته متقن فرهنگی معنوی اثر گذار برای زوار برنامه ریزی کنیم.

حیدری با قدردانی از ارتشیان دلاور و گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این نیرو‌های مخلص، ولایتمدار و پا دررکاب همواره در کنار دیگر نیرو‌های مسلح، امنیتی و اطلاعاتی در حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور نقشی اثرگذار دارند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین با اشاره به بازدید ۲۱۰ هزارنفری مسافران و مهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، از تلاش همه مدیران و مجموعه شورای اداری شهرستان قدردانی کرد و گفت: افزایش حجم مسافران نوروزی به قصرشیرین نشان دهنده بعد معنوی، فرهنگی، اجتماعی و موقعیت ویژه این منطقه در کشور است.

حیدری گفت: ۲ آوردگاه مهم سیاسی شامل راهپیمایی روز ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ و روز قدس ۱۴۰۲ را پشت سر گذاشتیم که در هر ۲ مناسبت، مردم شهرستان برگ زرینی در تاریخ سیاسی قصرشیرین به یادگار گذاشتند و ثابت کردند مطیع رهبری و همگام با سیاست‌های دولت هستند و همه ارکان نظامی و دولت را حمایت می‌کنند و نیاز است مدیران با خدمتگزاری به مردم و توسعه و پیشرفت شهرستان بارقه امید را روز به روز بیشتر نمایند.

او با اشاره به موقعیت‌های ویژه قصرشیرین گفت: باید متناسب با شعار سال و با اهتمام مدیران برنامه عملیاتی و زمانبندی متناسب با شعار سال را در قصرشیرین محقق کنیم، زیرا ما در رشد تولید سهم بسزایی داریم و باید در بخش کشاورزی، رونق شیلات و سر فصل‌های کشاورزی برنامه تدوین کنیم و بر اساس برنامه پیش برویم که پایان سال زراعی آینده به آن‌ها برسیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
اینقدر هزینه ها بالاس که ادم نمیتونه بره زیارت
آخرین اخبار