نیروی انسانی بزرگترین سرمایه استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت : بزرگترین سرمایه استان کرمانشاه، نیروی انسانی است و در این میان حتماً بزرگتر‌ها و صاحبنظران جایگاه ویژه‌ای دارند.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست صمیمی با جمعی از معتمدان و بزرگان استان که آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، صری نایب رئیس و رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در آن حضور داشتند، گفت : در هر جایگاه و مسئولیتی هستیم باید از مشورت، همفکری و تجارب ارزنده بزرگتر‌ها و صاحبنظران استفاده کنیم. این کار علاوه بر اینکه دستور اسلام است، قطعاً منجر به گشایش و برکت در کار‌ها خواهد شد.

وی تصریح کرد: چنانچه بتوانیم از ظرفیت بزرگان و معتمدان استان استفاده کنیم، حتماً شاهد اتفاقات خوب و مبارکی در استان خواهیم بود.

صحرایی از مهمانان حاضر در مراسم خواست که هر کدام با معرفی پنج تا ۱۰ نفر از دیگر فرهیختگان استان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های کرمانشاه در حوزه‌های مختلف کمک کنند تا استان شاهد حضور سطح بزرگ و تاثیرگذاری از بزرگان خود که دارای نقش موثر و ارزنده‌ای هستند، باشد.

 صحرایی از تشکیل یک گروه بزرگ از صاحبنظران استان برای پیگیری و تکمیل نیاز‌های اربعین حسینی در استان خبر داد و بیان داشت: ما خدمت به زوار و مراسم اربعین را در پیش رو داریم و انجام هر گونه کار و تلاش برای برگزاری این آیین معنوی با عظمت یک افتخار است و علاوه بر جنبه معنوی ویژه آن، یک رویداد موثر در شکوفایی اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: کرمانشاه در طول تاریخ به عنوان محل عبور زائرین گرانقدر حضرت امام حسین (ع) شناخته شده و به این خدمتگزاری مفتخر بوده است.

وی گفت: این گردهمایی می‌تواند شروع یک گفتگوی مبارک برای کرمانشاه و زمینه ساز و همراه با برکت بیشتر برای دیگر کار‌ها در استان باشد، زیرا هر کاری که با نام حضرت سید الشهدا (ع) همراه باشد، قطعاً دارای خیر و برکت خواهد بود.

صحرایی اظهار داشت: این مراسم یک گلریزان فکر، ایده و کار برای برگزاری مراسم اربعین در کرمانشاه خواهد بود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده در استان برای حل مشکلات و مسائل موجود، تصریح کرد: نظر و برداشت قطعی من این است که کرمانشاه اگر مشکلاتی دارد، اما به لطف الهی ظرفیت و فرصت‌های بسیاری زیادی هم برای توسعه دارد و باید بتوانیم با همفکری و همکاری مناسب از این ظرفیت‌ها برای بالندگی کرمانشاه استفاده کنیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "بزرگترین منابع هر کشور نیروی انسانی آن است" گفت: بزرگترین سرمایه استان کرمانشاه، نیروی انسانی است و در این میان حتماً بزرگتر‌ها و صاحبنظران جایگاه ویژه‌ای دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.