وزیر دفاع ایتالیا: نمی‌توان نتیجه ضدحمله اوکراین را پیش‌بینی کرد

وزیر دفاع ایتالیا گفت نتیجه ضدحمله اوکراین علیه روسیه را نمی‌توان با قطعیت پیش‌بینی کرد.

گیدو کروستو اذعان کرد: غیرممکن است در این لحظه بتوان گفت که در هفته‌های آینده چه رخ خواهد داد. روسیه خطوط دفاعی مستحکمی ایجاد کرده و از لحاظ تعداد نیرو‌ها و تجهیزات برتری دارد.

به گزارش تاس، وزیر دفاع ایتالیا افزود: تلاش اوکراین برای باز پس‌گیری سرزمین‌های خود با سوالات و ابهامات زیادی روبرو است و اوکراینی‌ها این را می‌دانند، به همین دلیل است که خواستار دریافت جنگنده شده‌اند.

وزیر دفاع ایتالیا با  اذعان این که «توضیح و درک این مساله دشوار است» که چگونه می‌تواند با تامین سلاح برای یکی از طرف‌های مناقشه به صلح رسید، تاکید کرد: آسان‌ترین راه برای پایان جنگ، رسیدن به صلح است و کسانی که خواهان پیروزی هستند، بدانند که این کار غیرممکن است. روند صلح ممکن است زمانی آغاز شود که آتش‌بس برقرار شده باشد. 

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز جمعه هنگام سخنرانی در جمع خبرنگاران گفت که استفاده دولت کی یف از ذخایر استراتژیک خود در جریان حملات اخیر نظامیان اوکراینی این امکان را می‌دهد که "با اطمینان مطلق" اعلام شود که ضدحمله اوکراین آغاز شده است.

 هفته گذشته نیرو‌های اوکراینی تلاش کردند از سد دفاع روسیه در نزدیکی دونتسک و در منطقه زاپروژیا عبور کنند. این حملات توسط نیرو‌های روسی دفع شد و نیرو‌های دولت کی یف متحمل تلفات سنگین شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
فعلا که روسیه لت پارتون کرده هرچند خبرهای تلفات اوکراین سانسور شدید میشود ولی از گوشه و کنار هستند کسانی که اخبار صحیح منعکس نمایند با این حجم کشته و تلفات در تسلیحات اوکراین به زانو درآمده غرور اجازه اعلام شکست و فرار و خودداری نیروها ی اوکراینی از حضور در خط مقدم اعلام نمایند
آخرین اخبار