اعتراف به ۵۰ فقره سرقت و مالخری خودرو

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۴ نفر سارق حرفه‌ای خودرو و یک نفر مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت و مالخری خودرو اعتراف کردند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد گودرزی" گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت خودرو‌های سواری در محدوده "ابوسعید" تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۱۲ این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری ابوسعید با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در هجدهم خرداد ماه هویت ۴ متهم پرونده را که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: بررسی‌های ماموران نشان از این داشت سرکرده باند که ۶ ماه پیش از زندان آزاد شده و پس از رهایی از زندان با تشکیل باند دست به سرقت خودرو‌های سواری زده و با باز کردن قطعات خودرو و انتقال آن به مخفیگاهی در این محله و اقدام به فروش آن به مالخری معین می‌کند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهمان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۴ نفر سارق و یک نفر مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بررسی از این محل ۲۰ قلم انواع لوازم سرقتی شامل ۲ دستکاه ضبط، باند، پنل و ... کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان ۳۲ الی ۵۲ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۵۰ فقره سرقت خودرو و مالخری قطعات مسروقه در محدوده مرکز تهران اعتراف کردند. 

سرهنگ گودرزی در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار