فرمانده انتظامی استان مرکزی تأکید کرد؛

جنگ اقتصادی با رویکرد ترویج و حمایت از قاچاق کالا از اهداف دشمن است

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ترویج و حمایت از قاچاق کالا و ارز به عنوان ابزار تهاجم دشمن به چرخه تولید، اشتغال و فضای کسب و کار از دیرباز توسط کارتل های قاچاق دنبال شده است.

فرمانده انتظامی استان در پیامی شهادت شهید مدافع وطن سرگرد «رسول مهدوی پور» را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهید گرانقدر، کارکنان انتظامی و مردم شهیدپرور و انقلابی استان تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام سردار هادی رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی بدین شرح است:

بسمه تعالی

(شهادت مظهر فداکاریست، شهید امنیت جان خود را می دهد برای اینکه دیگران در امنیت زندگی کنند.) مقام معظم رهبری

دشمن با جنگ ترکیبی از بدو انقلاب تاکنون درصدد فشار حداکثری به مردم و نیز حاکمیت بوده و با اغراض براندازی اقدامات خصمانه خود را با شدت دنبال کرده است.

در این جنگ ترکیبی از ابزار تهاجم و ناتوی فرهنگی، تحریم شدید اقتصادی، جنگ نظامی به قصد تصرف سرزمین، ترور و خرابکاری، جنگ اقتصادی و دیپلماسی سیاسی استفاده کرده است و در این مقابله همواره پلیس به عنوان لبه جلویی میدان نبرد با امپریالیسم بوده و گواه این مطلب، تقدیم شهدایی در همه عرصه های این جنگ نابرابر است.

در تهاجم های ترکیبی بخش اقتصادی و فشار به اقشار تولید و خدمات عمومی بیشتر از همه در سالیان گذشته تا کنون به عنوان پیشران حملات دشمن خود را نشان داده است.

ترویج و حمایت از قاچاق کالا و ارز به عنوان ابزار تهاجم دشمن به چرخه تولید و اشتغال و فضای کسب و کار از دیرباز توسط کارتل های قاچاق دنبال شده است و پلیس در این پیکار با اهدای شهدای گرانقدری توانسته است خدمات شایسته و والایی به اقتصاد کشور داشته باشد.

شهید والامقام جناب سرگرد «رسول مهدوی پور» پس از سیزده روز بیهوشی، شب گذشته شهد شیرین شهادت را نوش جان کرد، نمونه بارزی از این مجاهدت های خاموش پلیس در جنگ اقتصادی است، هر چند فرد مهاجم و قاچاقچی قاتل در کمترین زمان ممکن در یکی از استان های همجوار دستگیر و به دست عدالت سپرده شد لیکن فقدان این همکار و همرزم مجاهد داغی فراموش ناشدنی است.

اینجانب شهادت همرزم دلیر و شجاع، سرگرد «رسول مهدوی پور» را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهید گرانقدر و کارکنان انتظامی و مردم شهیدپرور و انقلابی استان مرکزی تبریک و تسلیت عرض می نمایم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.