شهادت جوان فلسطینی در غرب بیت لحم

وزارت بهداشت فلسطین تایید کرد که یک جوان فلسطینی دیگر در درگیری‌ها با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌هایی که شامگاه دوشنبه در روستای حوسان در غرب بیت‌لحم رخ داد، یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله‌های اشغالگران به شهادت رسید.

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) به نقل از وزارت بهداشت شهادت زکریا محمد (۲۰ ساله) را بر اثر اصابت گلوله به سر در شهرک حوسان تایید کرد.

این خبرگزاری تصریح کرد که درگیری‌ها در ورودی شرقی روستا متمرکز بود که در جریان آن نیرو‌های اشغالگر با شلیک گلوله، گاز اشک آور و نارنجک مرد جوان را با گلوله واقعی از ناحیه سر مجروح کردند.

این خبرگزاری می‌افزاید که دو جوان دیگر بر اثر اصابت گلوله‌های اشغالگران یکی از ناحیه گردن و دیگری از ناحیه شکم زخمی شده اند و یک جوان که هویتش مشخص نیست دستگیر شده است.

از سوی دیگر، تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که نیرو‌های اشغالگر به مسجد الاقصی یورش برده و نمازگزاران و نگهبانان را خارج می‌کنند.

شبکه خبری القسط اعلام کرد که نیرو‌های اشغالگر زنان مستقر را مجبور به ترک مسجد الاقصی و شهر قدیمی کردند و سپس آن‌ها را از دروازه دمشق خارج کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار