«تاریخ سی‌ساله دانشگاه خلیج فارس» منتشر شد

کتاب «تاریخ سی‌ساله دانشگاه خلیج فارس» نوشته حمید اسدپور منتشر شد.

 نویسنده کتاب تاریخ سی ساله دانشگاه ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگارش این کتاب از چند سال پیش شروع شد و هدف از تدوین و انتشار آن همانا تبیین و ثبت تحولات و رویدادهای دانشگاه از بدو تأسیس تا زمستان ۱۴۰۱ بر اساس اسناد و مدارک و شواهد موجود بود.

حمید اسدپور افزود: لازم بود در سی‌امین سال تأسیس دانشگاه کتابی پیرامون چگونگی تأسیس دانشگاه و تحولات صورت گرفته پس از تأسیس نوشته و منتشر شود و این کار را اینجانب وظیفه‌ای مهم برای خود بر می‌شمردم.

وی ادامه داد: از جهت دیگر ثبت و ضبط زحمات همه کسانی که برای رشد و بالندگی دانشگاه زحمت کشیدند یکی دیگر از اهداف نگارنده اثر بود و درصدد آن بودم تا با بیان زحمات و تلاش‌های همکاران در طول ۳۰ سال گذشته از آنان با نوشتن این اثر قدردانی شود.

اسدپور گفت: از طرف دیگر تأسیس دانشگاه خلیج فارس در بوشهر در واقع آغاز تحولی نو در تاریخ آموزشی، فرهنگی، علمی و اجتماعی شهر بوشهر از یکسو و استان بوشهر از سوی دیگر بود و خواستم این تحول را و روند شکل گیری و نیز تأثیرات آن را به شکل مستندی بازگو شود که در آینده علاقمندان و پژوهشگران در این زمینه به تحقیق می‌پردازند حداقل یک منبع معتبری وجود داشته و در دسترس آنان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.