انتقاد شدید سناتور جمهوری‌خواه از «فساد مالی» شدید در سطوح بالای اف‌بی‌آی

سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیووا از فساد مالی گسترده در سطوح بالای اف‌بی‌ای به شدت انتقاد کرد.

چاک گِرَسلی، سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیووا نامه‌ای مبنی بر این به اف بی آی ارسال کرده است که دفتر وی اطلاعاتی از دست کم ۴۰ منبع مورد اعتماد درباره مسائل کیفری مختلف مربوط به جو بایدن، جیمز بایدن و هانتر بایدن دریافت کرده است که اف بی آی از آن مطلع بوده است.

گرسلی می‌گوید این اطلاعات هرگز پیگیری نشده است و در عوض اف بی آی آن‌ها را به عنوان اطلاعات نادرست و جعلی خارجی، رد کرده است. او او  گفت: سناتور! شما بررسی و تحقیقات زیادی درباره این مسائل مربوط به جو بایدن، جیمز بایدن و هانتر بایدن انجام داده اید. نظرتان در این باره چیست؟

ران جانسون، سناتور جمهوری‌خواه ویسکانسین نیز گفت: اول از همه می‌خواهم نامه هفت صفحه‌ای سناتور گرسلی را بخوانند. خدا به همه آن افرادی که به دفتر او آمدند و این اطلاعات را افشا کردند خیر دهد. او انسان فوق العاده‌ای است و مدافع افشاگران است. این امر نشان دهنده فساد مالی گسترده در بالاترین سطوح اف بی آی است که فقط محدود به دولت بایدن نیست. این مانع تراشی در اجرای عدالت و کارشکنی در تحقیقات در دوره دولت ترامپف زمانی که بیل بار، دادستان کل بود هم صورت می‌گرفت. باید بگویم نمی‌دانم آیا بیل بار از این وضعیت اطلاع داشت یا خیر، اما قطعاً افراد زیردست او آزاردهنده بودند. در واقع آن‌ها برنامه شان این بود که هر گونه اطلاعات مربوط به تجارت مواد مخدر درباره هانتر بایدن را به عنوان اطلاعات نادرست و جعلی روسیه کم اهمیت جلوه دهند و بی اعتبار کنند. سناتور گرسلی و خود من هدف تلاش‌های آن‌ها برای دلسرد شدن از ادامه تحقیق درباره هانتر بایدن شدیم؛ بنابراین این فساد مالی است که در برخی از بلندپایه‌ترین دفاتر اف بی آی ریشه دوانده است. مردم باید این نامه را بخوانند و آن شاهدان باید قدم جلو بگذارند. ما نیاز به افشاگران بیشتری داریم. اما این افرادی که سناتور گرسلی می‌گوید باید خود وی با آن‌ها مصاحبه کنند و امیدوارم دفتر من و البته مجلس نمایندگان هم در این امر مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
آمریکا خودش خودشو نابود میکنه نه دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
کُل سیاسیون وسران امنیت واف بی آی وپنتا گون آمریکا همه مملو از فساد مالی و جنسی و اخلاقی هستند که در پشت کت شلوار وکراوات خود را بصورت انسانهای با ادب نشان میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
پس آمریکام رفت پیش شوروی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
آمریکام رفت
آخرین اخبار