معاون رئیس جمهور:

ضربه به توان اصلی جامعه و نابودی سرمایه‌های کشور هدف اصلی مروجان اعتیاد است

حسینی سرگرم سازی جوانان را یک الگوی تبلیغاتی برای گرفتار کردن این قشر در دام اعتیاد دانست و گفت: نابودی سرمایه‌های کشور هدف اصلی مروجان اعتیاد است.

تسیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور آسیب پذیری نوجوان و جوانان را نقطه حمله دشمن و اعتیاد دانست و گفت: باید فرزندانی تربیت کنیم که در برابر اعتیاد هوشیار و مقاوم باشند.

وی با اشاره به رشادت فرزندان ایران برای مبارزه با اعتیاد، اظهارداشت: حتی مدعیان حقوق بشر هم نتوانستند در برابر اعتیاد ذره‌ای از رشادت فرزندان ایران را داشته باشند. ۲۰ سال آمریکا در افغانستان سیطره داشت، اما منجر به کاهش تولید مواد مخدر نشد.

به گفته حسینی، پشت صحنه‌ها باید برای دانش آموزان بیان شود و نباید بگوییم که آن‌ها نمی‌فهمند؛ ده‌ها شبکه مجازی برای آموزش مصرف مواد مخدر فعال هستند که نشان می‌دهد امروز دشمن به دنبال آسیب به کشور از طریق گمراه کردن نوجوانان و جوانان است تا آن‌ها را از وظایف خود در قبال جامعه و کشور بازدارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، توان بازدارندگی را برای حوزه اعتیاد یک امر واجب دانست و تاکید کرد: هر زمان ضعف داشته باشیم اعتیاد با قدرت بیشتری جامعه ما را مورد حمله قرار خواهد داد به همین منظور باید ابتدا پشت صحنه‌ها به دانش آموزان گفته شود.

وی تاکید کرد: نوجوانان ما درک و فهم مناسبی دارند و باید آن‌ها را امین دانست و همه ناگفته‌ها را به آن‌ها منتقل کرد. باید چشمان فرزندانمان را نسبت به آسیب اعتیاد باز کنیم تا خود به عامل بازدارنده تبدیل شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: حرکت به سمت مصرف مخدر و اعتیاد عوامل متعددی دارد که البته در این میان مهمترین عامل مربوط به مسائل خانوادگی است و می‌توان از طریق آگاه سازی با اعتیاد مقابله کرد.

حسینی، هنر و هنرمند را بهترین بستر برای پیشگیری از اعتیاد دانست و افزود: هنر بیش از هر عامل دیگری می‌تواند در الگوسازی و اثرگذاری موثر باشد.

به گفته وی، باید برای نوجوانان جاذبه ایجاد کنیم و کمبود‌ها را پیش از طعمه قرارگرفتن آن‌ها برطرف کنیم و در این زمینه باید همه نهاد‌ها به میدان بیایند.

جنایات در غزه عین پایمال کردن حقوق بشر است

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخشی از اظهارات خود با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه گفت: آنچه امروز در غزه می‌گذرد، علامت سوالی بر روی همه ادعا‌های تمدن غرب است.

حسینی با اشاره به ۷۵ سال مظلومیت مردم فلسطین افزود: در کجای تاریخ چنین جنایتی به مردم بی دفاع روا داشتند و این جنایات عین پایمال کردن حقوق بشر است.

برچسب ها: اعتیاد ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار