شهادت ۵۰ نفر در بمباران منازل مسکونی محله الزیتون شهر غزه

بر اثر بمباران محله الزیتون در شهر غزه توسط هواپیما‌های رژیم صهیونیستی، ۵۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش روسیا الیوم، بر اثر بمباران منازل متعلق به خاندان الدحدوح در مقابل مدرسه صفد – که محل استقرار شمار بسیار زیادی از آوارگان است – ۵۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد، تیم‌های امدارسان و اهالی منطقه عملیات نجات زخمی‌ها و خارج کردن پیکر‌های شهدا از زیر خاک را آغاز کرده اند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه هم اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته با بمباران بی رحمانه مناطق مسکونی بدون هر گونه هشداری، مرتکب چندین جنایت کشتار دسته جمعی در سراسر نوار غزه شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه در ادامه گزارش خود افزود: جنایات اخیر، در چارچوب جنگ و نسل کشی فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد که فجیع‌ترین نمونه آن، بمباران ۵۰ منزل و ساختمان مسکونی بود که در نتیجه آن‌ها صد‌ها تن شهید و زخمی شدند و تنها بخشی از آن‌ها به بیمارستان‌ها منتقل گردیدند و شمار بیشتری نیز همچنان زیر آوار هستند.

رسانه‌های فلسطینی روز شنبه اعلام کرده بودند بیش از ۱۰۰ فلسطینی بر اثر بمباران یک ساختمان مسکونی که به پناهگاه خانواده‌های آواره در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه تبدیل شده بود، بیش از ۱۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

روسیا الیوم همچنین روز شنبه به نقل از خبرنگارش گزارش داده بود که بر اثر بمباران هوایی جنگنده‌هایی رژیم صهیونیستی، ده‌ها فلسطینی در محله شجاعیه غزه به شهادت رسیدند.

سخنگوی آتش نشانی و امداد رسانی در غزه بمباران ۵۰ منزل و ساختمان مسکونی در محله شجاعه در شرق غزه توسط نیرو‌های رژیم صهیونیستی در غزه را که منجر به شهادت حدود ۳۰۰ فلسطینی شد جنایت دانست.

همچنین بخش خدمات پزشکی وزارت کشور فلسطین در نوار غزه به الجزیره اعلام کرده است که از بامداد امروز تا این لحظه ۱۵۰ شهید به بیمارستان معمدانی در شهر غزه منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار