اهالی جزیره خارگ میزبان پیکر مطهر شهید گمنام شدند

همزمان با ایام شهادت فاطمه الزهرا (س)، پیکر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس از سوی مردم دیار مقاومت مورد استقبال قرار گرفت.

محمدرضا دشتی زاده روز جمعه در آیین تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در جزیره خارگ اظهار داشت: همزمان با ایام شهادت فاطمه الزهرا (س)، پیکر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس از سوی مردم دیار مقاومت مورد استقبال قرار گرفت.

بخشدار ویژه خارگ خاطر نشان کرد: ما هر چه پیشرفت در کشور داریم مدیون جانفشانی شهدایی است که از عزیزترین سرمایه خود یعنی جان ارزشمند گذشتند.

وی افزود: این شهدا در حساس‌ترین شرایط جان در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز امنیت و آرامش بی بدیلی را شاهد باشیم که ضرورت دارد در این مقطع حساس ما وصیت شهدا را مورد توجه قرار دهیم.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: پیکر مطهر این شهدای خوشنام با حضور پرشور اهالی جزیره خارگ مورد استقبال قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، همزمان با ایام شهادت فاطمه الزهرا (س)، پیکر شهید خوشنام دوران هشت سال دفاع مقدس امروز جمعه با حضور آحاد مردم از جمله خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و مسئولان در جزیره مقاوم خارگ تشییع شد.

مردم شهیدپرور جزیره خارگ که در این ایام مزین به عطر فاطمی و شهادت حضرت زهرا (س) است بار دیگر با استقبال پرشور و حماسی از پیکر مطهر شهید خوشنام عشق و ارادت خود را به آرمان‌های امام راحل و شهدا نشان دادند.

حضور مادران و خواهران خارگی در مراسم استقبال این شهید خوش نام قابل توجه بوده و برای این شهید گمنام مادری کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.